خراسان جنوبی-مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حدود ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه آبرسانی به عشایر استان هزینه می‌شود،اظهار داشت: طی ۴ سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه عشایری کشور رخ داده است.

هزینه ۱۸ میلیارد تومانی در حوزه آبرسانی عشایر خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حدود ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه آبرسانی به عشایر استان هزینه می‌شود،اظهار داشت: طی ۴ سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه عشایری کشور رخ داده است.

حسین حسین‌پوردر جمع خبرنگاران به اقدامات انجام شده در حوزه عشایر اشاره کرد و اظهار داشت: در طول ۴۰ ساله انقلاب ۵ برنامه را مدنظر قرار داده‌ایم و ۱۷ مورد اصلاح قانون در برنامه ششم نسبت به برنامه‌های قبلی در حوزه عشایر بوده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های انجام شده بهره‌مندی جامعه عشایری از مالیات بر ارزش افزوده است که در برنامه ششم تصویب شده و بر اساس قانون مصوب در این زمینه ۳۰ درصد اعتبار مالیات ارزش افزوده در مناطقی که دهیاری ندارند و مناطق عشایری باید هزینه شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته حدود ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده حوزه عشایری اعتبار داشته‌ایم که حدود ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.