البرز- برساد تنها تیم فوتبال ساحلی استان البرز با وجود در اختیار داشتن مربیان بین المللی و بازیکنان باکیفیت این روزها حال و روز خوبی را سپری نمی کند و حضورش در لیگ زیر گروه کشور در هاله ای از الهام قرار دارد.

شاید در فصل جدید لیگ کشور شرکت نکنیم

در این ارتباط سیامک چوپانی مربی این تیم در خصوص آخرین وضعیت فوتبال ساحلی استان البرز در آستانه آغاز مسابقات زیر گروه کشوردر گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: شرایط کنونی به هیچ عنوان استاندارد نیست و حضور تیم برساد در مسابقات زیر گروه کشور در وضعیت نامعلوم قرار دارد چراکه تا این لحظه برای حضور در این لیگ اعلام آمادگی نکرده ایم.

وی ادامه داد: کمتر از دو ماه به آغاز مسابقات زیر گروه کشور باقی مانده و به دلیل وضعیت مالی نامساعد در حال از دست دادن فرصت آماده سازی برای حضور در لیگ زیر گروه کشور هستیم.

مربی تیم فوتبال ساحلی برساد با بیان اینکه اگر تا دو هفته آینده از این تیم حمایت نشود به احتمال زیاد از حضور در لیگ زیر گروه کشور صرف نظر خواهیم کرد گفت: ما بازیکنانی داریم که از ابتدای مسیر تیمداری با برساد همراه بوده اند و اکنون شرایط حضور در تیم های لیگ برتری را نیز دارند.

چوپانی تصریح کرد:  کرج در فوتبال ساحلی سرشار از استعداد است و بدون شک نباید برای حضور در لیگ کشوری با مشکل مالی مواجه باشیم این در حالی است که تا این لحظه هیچ نهادی از تنها تیم فوتبال ساحلی استان البرز حمایت نکرده است و این تیم تاکنون بخاطر بازیکنان متعصبی که دارد پای برجا مانده است.

وی ادامه داد: ما قصد داشتیم تا فوتبال ساحلی را در البرز به جریان بیاندازیم و با اعلام فراخوان ساحلی را از سنین پایه در استان شروع کنیم اما متاسفانه امروز پس از سال ها فعالیت احساس تنهایی می کنیم و هیچ کس تاکنون ما را در این زمینه همراهی نکرده است.

مربی تیم فوتبال ساحلی برساد تصریح کرد: برای اعلام فراخوان حتی در نصب یک تابلوی اعلان شهری هیچ یک از مسئولین با ما تعامل نداشتند و ماحصل این عدم هماهنگی ها همین وضعیت امروز فوتبال ساحلی استان است که تیم برساد تنها حدود ۱۰ بازیکن در اختیار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.