دادستان کاشمر گفت: اگر مشکلات بانک‌ها را حل کنیم، ۹۰ درصد از مشکلات صنایع کاشمر حل می‌شود.

یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه اشتغال است/۹۰ درصد از مشکلات صنایع کاشمر مربوط به مشکلات بانک هاست

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا طالعی دادستان کاشمر در کمیسیون حمایت قضائی از سرمایه گذاری کاشمر که با حضور مسئولان در شهرک صنعتی کاشمر برگزار شد، گفت: اکثر پرونده‌های صنایع مربوط به بانک‌ها است و صنایع را گرفتار کرده و رها نمی‌کند، اگر مشکلات بانک‌ها را حل کنیم، ۹۰ درصد از مشکلات صنایع کاشمر حل می‌شود.

او با بیان اینکه در مبانی اقتصادی و تئوری‌های آموزه‌های دینی، اشتغال جزو مهم‌ترین ارکان جامعه است، ادامه داد: اشتغال تأثیری مستقیم بر مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دارد.

دادستان کاشمر گفت: در دوران تحریم و برای برون رفت از آن و تحقق اقتصاد مقاومتی باید حمایت از تولید انجام و به صنایع کوچک و بزرگ کمک کنیم.

طالعی افزود: حمایت از تولید وظیفه همه ارکان نظام و مردم است، چون برای تولید کسی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

او ادامه داد: باید در مجلس شورای اسلامی قوانین تغییر کند و حمایت از تولید بیشتر و تسهیل گری انجام گیرد.

دادستان کاشمر گفت: نهادهای اجرایی نمی‌توانند با شعار حمایت از تولید کاری برای صنعت و تولید انجام دهند، چون با اقدامات معمولی کاری به پیش نمی‌رود.

طالعی با تأکید بر اینکه امروز قوانین و اقدامات جهادی برای تولید باید داشته باشیم، افزود: درد امروز جامعه بروکراسی دست و پاگیر اداری است.

او با بیان اینکه برای حمایت از تولید و صنایع دستگاه قضا ورود پیدا کرده است و از دادستان‌ها و روسای ادارات دادگستری خواسته شده است به صنعت کمک کنند، ادامه داد: چالش‌های زیادی برای اجرا وجود دارد و باید مشکلات از سرچشمه حل شود.

طالعی افزود: مشکلات اجرایی را بدون نیاز به کمیسیون حل می‌کنیم، ولی تولید به حمایت مردم نیاز دارد، تلاش می‌کنیم در دستگاه قضایی جلو تعطیلی کارخانه‌ها را بگیریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.