دبیر اجرایی ستاد بین المللی غدیر خراسان رضوی گفت: نخستین جشنواره سخنوری و نویسندگی با موضوع "غدیر در اندیشه و بیان امام رضا (ع) " در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

جشنواره سخنوری و نویسندگی "غدیر در اندیشه و بیان امام رضا (ع) " در مشهدمقدس برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام رضاعلی عزیزی  اظهار داشت: نخستین جشنواره رایگان  سخنوری و نویسندگی واژه با موضوع" غدیر در اندیشه و بیان امام رضا(ع) " به همت بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی دیگر همچون وزارت ارشاد، فرهنگسرای غدیر، آستان قدس رضوی، حوزه علمیه خراسان، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج هنرمندان و غیره برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف بزرگداشت غدیر و دیگر اینکه فعالان عرصه سخنوری و نویسندگی طلایه‌داران غدیر هستند بنایی را گذاشتیم در بنیاد بین المللی غدیر که فعالان و کسانی که علاقه دارند به اعتلای نام امیرالمومنین علی (ع) کمک کنند نیز برگزار شود.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی گفت: داوری آثار ارسالی این جشنواره نیز  توسط داوران مباحث گویندگی، سخنوری و نویسندگی و اجرا و با حضور کارشناسان دینی که در زمینه‌های اعلام شده تجربه دارند انجام خواهد شد.

حجت الاسلام عزیزی گفت: مسابقه سخنوری ویژه آقایان بوده و مسابقه نویسندگی یک متن سخنرانی ویژه بانوان می‌باشد و پایان مهلت ارسال آثار نیز ساعت ۲۴ امشب، بیست و سوم مرداد ماه و از طریق پیام رسان سروش و تلگرام به آدرس: @vazheh_admin است.

 وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره که در آن نفرات برتر معرفی و از آن ها تقدیر خواهد شد نیز روز پنجشنبه مورخ ۲۴ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در فرهنگسرای غدیر واقع در خیابان شهید شیرودی مشهد مقدس است.

دبیر اجرایی  بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی گفت: مخاطبان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.vazheh.info مراجعه کرده و قوانین و مقررات ارسال آثار و نحوه حضور در جشنواره را نیز دریافت نمایند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.