قزوین_ امام جمعه موفت تهران گفت: ایثار و شهادت رمز ماندگاری جمهوری اسلامی است.

ایثار و شهادت رمز ماندگاری جمهوری اسلامی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همایش پیاده روی و تجدید میثاق با شهدا به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز و اعیاد مبارک قربان و غدیر به همراه پاکسازی محیط زیست صبح روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی از ابتدای بوستان باراجین به سمت گلزار شهدای گمنام تپه نورالشهدا در بوستان باراجین برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا در کشور و جامعه اظهار داشت: امروز امنیت و اقتدار مثال زدنی خود امروز مدیون خون شهدای ایران اسلامی هستیم و باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: مقاومت در برابر دشمن تنها با اراده انسان های بزرگ و ارزشمند محقق شد و ایثارگران با تحمل سختی و ایستادگی خود در قلب دشمن توانستند مبلغ دین و اسلام و مقاومت باشند.

امام جمعه موقت تهران به ارزش شهادت و ایستادگی اشاره و بیان کرد: شهادت و ایستادگی برای ملتی که افتخار و عزت است هرگز شکست نمی خورد و رمز موفقیت جمهوری اسلامی را نیز می توان در این الگوی ارزشمند جستجو کرد.

گفتنی است در این مراسم، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، محمد درافشان سرپرست شهرداری قزوین، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران و ایثارگران و شهروندان حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.