رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اربعین و کربلا رفتن تنها به صورت ظاهری ایمان ما را نشان می‌دهد و باید کلیت زندگی امام را الگوی خود قرار دهیم، تمدن توحیدی، ولایی و مهدوی که وعده داده شد از همین نقطه آغاز می‌شود.

اربعین سرآغاز تمدن توحیدی، ولایی و مهدوی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قمی ظهر امروز در همایش فعالان اربعین حسینی در تالار قدس حرم منور رضوی اظهار داشت: اربعین و کربلا رفتن تنها به صورت ظاهری ایمان ما را نشان می‌دهد و باید کلیت زندگی امام را الگوی خود قرار دهیم، تمدن توحیدی، ولایی و مهدوی که وعده شداده شد از همین نقطه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: هزاران برکت بزرگ در اربعین بوده و میزبانان از مهمانان استقبال به‌عمل می‌آورند، کسانی که در راه خیر پیشگام می‌شوند از سعادت بالایی برخوردارند.

قمی خاطرنشان کرد: هیچ بودجه‌ای برای اربعین تعریف نشده و باید با معنویت به این زیارت رفت، در واقع بحث مالی مطرح نیست، سال گذشته بودجه در این بخش صفر بود و در حال حاضر با توجه به حساسیت وضعیت اقتصادی بودجه به زیر صفر رسیده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: از افراد و پروژه‌های پژوهشی آنها حمایت می‌کنیم و در تمام مسیر با آنها همراه هستیم، هنوز نقش طلبه‌ها ایفا نشده و باید در راستای محقق شدن آن کوشید.

قمی تاکید کرد: باید هر کسی رسالت خود را ایفا کند و وظایف میان مسلمانان تقسیم شود، اراده خاص حضرت به ما تعلق گرفته و باید از این سعادت برخوردار شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.