مسؤول رادیو و تلویزیون شبکه جهانی عراق با بیان اینکه مسؤولان عراق و ایران باید برای ایجاد یک انفجار نور دیگر توسط جوانان عراقی و ایرانی تلاش کنند، گفت: اربعین بهترین بهانه این انفجار نور است.

اربعین بهترین بهانه برای انفجار نور است

به گزارش قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام سید حمید حسینی صبح امروز در مراسم اختتامیه دومین همایش بین‌المللی فعالان اربعین حسینی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: در رابطه با وضع عراق صحبت می‌کنم، چراکه برخی افراد از اتفاقات آن خبر ندارند و بحث دوم جنگ و وظیفه ما در این زمینه بوده، بحث سوم تقاضای ما از مردم ایران است.

مسؤول رادیو و تلوزیون شبکه جهانی عراق اظهار کرد: ما اکنون بهترین وضعیت عراق را از زمان گذشته تا حال داریم، به همین دلیل باید به آن اشاره کنیم و خدا را شاکر باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت ما اکنون بسیار خوب است، اضافه کرد: باید برای این وضعیت خدا را شکر کنیم و از فرصت آن استفاده کنیم، فرصت عراق اکنون بسیار خوب است.

حسینی با بیان اینکه در گذشته در بغداد شرایط بدی را داشتیم، متذکر شد: در گذشته ما در طول روز چندین بار با ماشین‌های در حال انفجار در بغداد مواجه می‌شدیم و کار به حدی رسیده بود که سردار قاسم سلیمانی برای مدیریت و جلوگیری آنها به عراق آمد.

وی یادآور شد: باید از این فرصت خوب و امنیت اکنون عراق استفاده کنیم و دست به دست هم دهیم، باید برای استفاده از این فرصت‌ها ستادهای خاصی تشکیل دهیم تا بدانیم چگونه افراد ایرانی و عراقی در کنار یکدیگر حضور داشته باشند و فعالیت کنند.

مسؤول رادیو و تلوزیون شبکه جهانی عراق با بیان اینکه مسؤولان عراق و ایران باید برای ایجاد یک انفجار نور دیگر توسط جوانان عراقی و ایرانی تلاش کنند، گفت: اربعین بهترین بهانه این انفجار نور است.

حسینی اظهار کرد: ما نسبت به ایران و عراق نگران هستیم، چراکه ایران در محاصره است و ما بیشتر برای خود نگرانیم و مسؤولان باید در این زمینه تلاش کنند.

وی گفت: ما نمی‌گذاریم از داخل عراق کسی نسبت به ایران توطئه کند، ما فرزندان شهیدان عراقی اجازه توطئه علیه ایران را نمی‌دهیم، چراکه وظیفه ما است، هر کس که باشد چه در لباس روحانیت چه در لباس نظامی ما اجازه نمی‌دهیم توطئه ایجاد کنند، بگذار بگویند ما فرزندان ایران، انقلاب و امام خمینی (ره) هستیم، ما افتخار می‌کنیم فرزندان رهبر انقلاب ایران و مرجع تقلید عالی قدر نجف هستیم.

حسینی گفت: خون ما هدیه به این انقلاب است و بگذار در راه این انقلاب ریخته شود.

مسؤول رادیو و تلویزیون شبکه جهانی عراق با بیان اینکه سفارت آمریکا در عراق برای ما 80 هزار مرکز فرهنگی مدنی ایجاد کرده است، تاکید کرد: کمک‌هایی که همه جا شنیده می‌شود به مردم و دولت عراق نیست، بلکه به این سازمان ها کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه از شما خواهش می‌کنم موکب فرهنگی راه بیاندازید، متذکر شد: موکب غذا و آب را به ما بسپارید و فقط به کار فرهنگی بپردازید، اما فرهنگ بیاورید، فرهنگی که مفید باشد.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.