پوریا یلی عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان والیبال جمهوری اسلامی ایران پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های والیبال جوانان جهان و شرکت در مسابقات انتخابی المپیک 2020 در میان مسئولان و هواداران به زادگاه خود بازگشت.

استقبال شهروندان قوچانی از پوریا یلی عضو تیم ملی والیبال

به گزارش قدس آنلاین، هادی رجائی‌نیا فرماندار شهرستان قوچان در مراسم استقبال از این ملی‌پوش، عنوان کرد: جوان با اخلاق و مایه افتخار شهرستان قوچان که در تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از پرافتخار ترین جوانان بود و امیدواریم در آینده شاهد طی کردن پله‌های ترقی توسط این جوان قوچانی باشیم.


33 هیئت ورزشی در شهرستان قوچان فعالیت می‌کنند

اسماعیل حاجی‌آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان در حاشیه مراسم استقبال شهروندان قوچانی از پوریا یلی والیبالیست تیم ملی در گفتگو با ایسنا با اشاره به فعالیت 33 هیئت ورزشی شهرستان قوچان در دو بخش آقایان و بانوان، عنوان کرد: با توجه به اینکه 46 هیئت در سطح کشور داریم به دنبال این هستیم که بقیه هیئت‌های ورزشی را نیز فعال کنیم.

وی ادامه داد: در گذشته بعضی از هیئت‌های ورزشی بدون رئیس بودند و بعضی هم سرپرست نداشتند که مقرر شد برای این هیئت‌ها در هفته‌های آینده سرپرست و یا رئیس مشخص کنیم. به عنوان مثال برای هیئت والیبال که آقای رضا یلی پدر پوریا یلی که رئیس این هیئت بودند و چون به دلیل مشغله کاری اعلام کرده‌اند از ادامه همکاری معذور هستند ولی در کنار هیئت والیبال خئاهند بود، فرد جدیدی برای این سمت معرفی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان در ادامه با بیان این نکته که ورزشکاران قوچانی در بسیاری از رشته‌های ورزشی به مسابقات استعدادهای برتر راه یافته‌اند، اظهار کرد: معتقدیم در خصوص توسعه ورزش، هرچه میزبانی رقابت‌ها بیشتر شود و هیئت‌های ورزشی بتوانند مسابقات مختلفی را در سطح شهرستان برگزار کنند، موفقیت‌های بیشتری حاصل می‌شود.

وی گفت: در قضیه میزبانی تلاش  می‌کنیم تا  همه هیئت‌ها را به نوعی مدیریت کنیم که میزبانی مسابقات استانی را داشته باشند.

حاجی آبادی در ادامه اظهارکرد: شهرستان قوچان بعد از مشهد یکی از شهرستان‌های با درآمد و اعتبار بالا در حوزه ورزش است و خوشبختانه نگاه اداره کل ورزش و جوانان استان به توسعه ورزش قوچان است با توجه به اینکه این شهرستان یکی از شهرهای مطرح در بعضی از رشته‌های ورزشی است و نگاه ما این است که ورزش قوچان را به دوران طلایی خود برسانیم.

 وی اضافه کرد: در دو ماه گذشته حدود دو میلیارد ریال به هیئت‌های ورزشی کمک کردیم و مقرر شده هفته آینده نیز حدود یک میلیارد ریال دیگر به هیئت‌های ورزشی شهرستان قوچان اختصاص یابد تا بتوانند در جهت توسعه ورزش، میزبانی مسابقات و تجلیل از قهرمانان اقدام کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان در ادامه از تنظیم آئین‌نامه داخلی این اداره و تخصیص مبلغی به عنوان پاداش به مربی و ورزشکارانی که به اردوهای تیم‌های ملی دعوت می‌شوند و در میادین ملی مدال کسب می‌کنند خبرداد و افزود: براساس آماری تعداد ورزشکاران سازمان یافته در شهرستان قوچان  نسبت به چهار ماه سال گذشته 700 نفر افزایش داشته است و ما به دنبال این هستیم که آمار ورزشکاران را افزایش دهیم.

وی درباره تلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان برای توسعه همگانی ورزش و زیرساخت‌ها، گفت: در گذشته تعداد باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز در شهرستان قوچان کم بود و بر همین اساس در این زمینه وارد شدیم و اکنون اکثر  باشگاه‌ها مجوز دارند و  به باشگاه‌های فاقد مجوز برای اخذ مجوزهای لازم  فرصت داده شده و در همین راستا چند باشگاه ورزشی پلمب شدند.

حاجی‌آبادی در ادامه از برگزاری 300 برنامه، همایش، مسابقه و جشنواره در چهار ماه گذشته توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان خبرداد و افزود: این امر نشان دهنده فعالیت مناسب هیئت‌های ورزشی  و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی در بحث توسعه ورزش است چون مسئولان این دستگاه‌ها متوجه این موضوع شده‌اند که هر چقدر به ورزش توجه شود، مطمئنا آسیب‌های اجتماعی کمتری را در جامعه خواهیم داشت.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.