خراسان شمالی: وزیر کشور گفت: جشنواره تولیدات مراکز استان ها و جشنواره های مشابه ظرفیت بسیار بزرگی است که از سال های گذشته تاکنون رشد خوب و موثری داشته است.

تولیدات مراکز استان ها از سال های گذشته رشد خوبی داشته است
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رحمانی فضلی در عصر جمعه در آیین افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها در بجنورد اظهار داشت ما نباید تاثیر این گونه برای پیشرفت تعالی جامعه را نادیده بگیریم.
وی با اشاره به مفاهیم هنر و کار هنرمندان در راستای خلق و مطلق‌سازی زیبایی اظهار داشت: این زیبایی‌ها را هنرمندان در نگاه مردم قرار می‌دهند و این کار افراد هنرمند در جامعه است.
وی جامعه کنون کشور را تماماً زیبایی و مؤمن بیان کرد و ادامه داد: مردمان کشور در مراحل مختلف انقلاب تمام هستی و جان و زندگی خود را فدا کرده‌اند و در هرزمانی که نیاز بوده است از دارایی‌های خود گذشته‌اند و با عبادت به اوج بندگی خداوند رسیده‌اند.
وی این نگاه را در همه زمینه‌ها لازم توصیف و تصریح کرد: در حوزه سیاست با این نگاه باید اهمیت و مشارکت‌جویی و تنظیم روابط مناسب و اعتلای انسان‌ها را مدنظر قرار دهد و در حوزه امنیت نیز آرامش توأم با امنیت را برای در مسیر حرکت جامعه ایجاد کند.
گفتنی است بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها از ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه جاری در بجنورد برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.