هم‌زمان با سال‌روز ولادت حضرت امام علی‌النقی(ع)، جشن بزرگ میلاد دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برنامه‌های جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم رضوی
به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد در این خصوص گفت: در ایام میلاد امام دهم شیعیان، برای زائران و مجاورانی که در این شب‌ها و روزها برای عرض شادباش به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد: برنامه روز ولادت ساعت ۱۱ به همراه سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی‌قمی و مدیحه‌سرایی رضا قانع و کاظم غلامشاهی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: مدیحه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، قرائت زیارت جامعه کبیره، بیان احکام، قرائت ادعیه و اقامه نماز جماعت از برنامه‌هایی است که در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در این ایام برگزار می‌شود.
شریعتی‌نژاد گفت: ویژه برنامه شام میلاد امام دهم شیعیان از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در صحن جامع رضوی تدارک دیده شده است که در آن حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان به سخنرانی و آقایان محمدرضا طاهری، ابراهیم احمدی و سیدهاشم وفایی به مدیحه سرایی، سرودخوانی و شعرخوانی می‌پردازند.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.