۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 667158

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش‌نشانی نیز در مرحله ساخت است، که با تکمیل آن ها، سرانه ایستگاه‌های آتش‌نشانی، در حد استانداردهای پیش‌بینی شده می رسد.

ساخت ۷ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد به همراه دو عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در حال ساخت در نقاط مختلف شهر، از روند پیشرفت پروژه‌های توسعه و ساخت این ایستگاه‌ها بازدید کرد و گفت: سرانه ایستگاه‌های آتش نشانی به ازای هر ۷۰ هزار نفر یک ایستگاه است و با توجه به جمعیت بیش از ۳ میلیونی شهر مشهد می‌بایست در این شهر بیش از ۵۰ ایستگاه فعال باشد که در حال حاضر، ۴۷ ایستگاه آتش‌نشانی در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

اوتصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش‌نشانی دیگر نیز در حال مطالعه و ساخت است که با تکمیل این ایستگاه‌ها، سرانه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در مشهد، با لحاظ وضعیت کنونی شهر، در حد استانداردهای پیش‌بینی شده برای این منظور خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر ایستگاه شاهنامه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و ساخت ایستگاه‌های رسالت، غدیر، رازی، مجد و نیز مقاوم‌سازی و توسعه ایستگاه مفتح در حال اجرا است؛ در کنار آن مطالعات و طراحی ایستگاه‌های شیرازی و وکیل‌آباد هم در حال انجام است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.