سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: توپ‌هایی که سازمان لیگ در اختیار تیم‌ها قرار داده، روز قبل از مسابقه به دست ما رسید و هیچ تمرینی با آن‌ها نداشتیم.

توپ جدید، کار را برای ما سخت کرده‌بود/ از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه شریف در خصوص برد قاطع تیمش در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان کرد: بازی بسیار خوبی بود. تیم پویندگان صنعت فجر شیراز تیمی است که نسبت به فصل‌ قبل تغییرات کمتری داشته و تقریباً با همان بازیکنان دو فصل پیش خود در لیگ برتر شرکت کرده‌است، البته چند بازیکن غیربومی نیز به این تیم اضافه شده‌اند.

شریف تصریح کرد: تا دقیقه ۱۲ بازی ما را اذیت کردند و نتوانستیم گل بزنیم، اما پس از اینکه گل اول به ثمر رسید کار ما راحت‌تر شد. نیمه اول دو بر صفر به پایان رسید. با آنالیزی که بین دو نیمه داشتیم، چهار گل دیگر در نیمه دوم به ثمر رساندیم و بازی ۶ بر ۰ به اتمام رسید.
وی ادامه داد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما در کل از نتیجه راضی بودم. هفته اول به دلیل عدم هماهنگی و عدم انسجامی که در تیم‌ها وجود دارد، نتیجه گرفتن کمی سخت است. در این بازی بازیکنان ما تمام برنامه‌هایی که در مدت تمرین با یکدیگر کار کرده بودیم را به راحتی توانستند در زمین پیاده کنند و از این نظر شرایط بسیار رضایت بخش بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد، وگرنه می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.
سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: توپ‌هایی که امسال سازمان لیگ دراختیار تیم‌ها قرار داده، دقیقاً روز قبل از مسابقه به دست ما رسید و حتی نتوانستیم یک جلسه تمرین با این توپ‌ها داشته باشیم اصلاً مطلع نبودیم که سازمان لیگ این توپ‌ها را در اختیار تیم‌ها قرار داده‌است. این‌ توپ‌ها را در شیراز به ما تحویل دادند و هیچ جلسه تمرینی نتوانستیم داشته باشیم. فکر می‌کنم اگر زودتر از این توپ‌ها دست ما می‌رسید، ضربات ما راحت‌تر به گل تبدیل می‌شد. عدم آشنایی با توپ جدید مسابقات کمی نیمه اول کار را برای ما سخت کرد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.