البرز- سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس از برگزاری لیگ کتابخوانی در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این مسابقات خانوادگی و به صورت تیمی است و تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر برای شرکت در این طرح فرهنگی ثبت نام کرده اند.

لیگ کتابخوانی در فردیس برگزار می‌شود

محمدرضا آژیر در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: این حجم از استقبال مردم باعث شد تا سامانه ثبت نام تا پایان روز یکشنبه ۲۷ مردادماه به روی شهروندان باز باشد و متقاضیان با ارسال عدد ۴ به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۸۱۰۰۱ می توانند برای شرکت در مسابقه لیگ کتابخوانی ثبت نام کنند.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات گفت: کتاب ها به گونه ای انتخاب شده که تمامی رده های سنی بتوانند از آن استفاده کنند و مسابقات لیگ کتابخوانی در ۴ روز تعطیل در مکانی که متعاقباٌ اعلام می شود برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس تصریح کرد: با عنایت به این که لیگ کتابخوانی نخستین دوره خود را در فردیس تجربه می کند اما استقبال خوبی تا این لحظه از آن به عمل آمده و از سنین ۸ تا ۷۰ سال برای شرکت در مسابقه کتابخوانی خانوادگی اعلام آمادگی کرده اند.

آژیر با اشاره به جشن بزرگ عید غدیر که در پیاده راه بوستان بهشت برگزار شد گفت: این جشن بزرگترین مراسم خیابانی بود که تا به حال در فردیس برگزار شده و حدود ۴ هزار نفر از مردم در آن شرکت کردند.

وی ادامه داد: مراسم عید غدیر به خوبی هرچه تمام برگزار شد و این نوید را می دهیم که بوستان بهشت منظریه باتوجه به موقعیت مناسبی که دارد به پایگاه دائمی جهت برگزاری برنامه های اجتماعی و فرهنگی تبدیل شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس ضمن اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت های فرهنگی و هنری این شهر خاطر نشان کرد: طی اعلام یک فراخوان تا این لحظه حدود ۴۰ هنرمند و چهره فرهنگی فردیس در حوزه های مختلف را شناسایی کرده ایم و قصد داریم برای امور فرهنگی و تبلیغاتی ایام عزاداری محرم و صفر سال جاری از توان و ظرفیت های انسانی فردیس برخوردار شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.