Huami قرار است به زودی آخرین ساعت هوشمند خود ، Amazfit GTR را به زودی در هند راه اندازی کند.

ساعت هوشمند با عمر باتری ۲۴ روزه به زودی راه اندازی می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Huami قرار است به زودی آخرین ساعت هوشمند خود ، Amazfit GTR را به زودی در هند راه اندازی کند، نکته قابل توجه این است که همین ساعت هوشمند در ماه گذشته در چین راه اندازی شده است، اکنون Huami فاش کرده است که این ساعت به زودی منحصراً در Flipkart عرضه خواهد شد ، اما تاکنون تاریخ عرضه را فاش نکرده است. برای علاقه‌مندان ساعت ۲۴Huami Amazfit GTR روز عمر باتری ، درجه مقاومت در برابر آب ۵ATM ، سنسور فشار هوا و ویژگی‌های دیگر را در خود دارد.

در چین ، Amazfit GTR در دو نوع ۴۲ میلی متر و ۴۷ میلی متر به بازار عرضه شد، با این حال در هند فقط عناصر نهایی در تیتانیوم ، فولاد ضد زنگ و آلیاژ آلومینیوم در دسترس قرار می‌گیرد، این ساعت هوشمند نمایشگر AMOLED مدور ۱.۳۹ اینچی با وضوح صفحه ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل را به نمایش می گذارد.

این صفحه نمایش به لطف لایه ای از Corning Gorilla Glass از خراش و برآمدگی محافظت می‌شود، در مورد دوام ، ساعت هوشمند همچنین مقاومت در برابر آب ۵ATM را نشان می‌دهد ، به این معنی که می‌تواند تا عمق ۵۰ متری در آب سالم بماند، تغذیه این ساعت هوشمند از یک باتری ۴۱۰mAh Li پلیمری است که با استفاده معمولی تا ۷۴ روز در حالت ساعت اصلی تا ۲۴ روز به طول می‌انجامد.

با توجه به ویژگی ها ، Huami Amazfit GTR دارای چندین گزینه اتصال از جمله بلوتوث ۵.۰ ، NFC ، GPS + GLONASS و موارد دیگر است، این ساعت هوشمند با Android ۵.۰ Lollipop یا بالاتر و iOS ۱۰ و بالاتر سازگار است.

این برند ذکر می کند که Amazfit GTR می‌تواند فعالیت‌های از جمله دویدن در فضای باز، پیاده روی ، سواری در فضای باز ، شنا در فضای باز ، شنا در استخر ، سلامتی بدن ، کوهنوردی ، پیاده روی و حالت کار را دنبال کند، این ساعت هوشمند همچنین دارای یک سنسور فشار هوا ، BioTracker PPG برای نظارت دقیق و بی وقفه ضربان قلب ۲۴ ساعته و یک یادآوری بی تحرکی است، در قسمت جلویی سنسور ، Amazfit GTR دارای سنسور خازنی ، سنسور روشنایی نور محیط ، سنسور ۳ محور ژئومغناطیسی محوری و شتاب سنج شش محوره است.

Huami قیمت ساعت هوشمند بعدی را فاش نکرده است، با این حال در چین این ساعت با قیمت~Rs ۹,۹۰۰ عرضه شد و امیدواریم این ساعت هوشمند جذاب هرچه زودتر به بازار داخلی راه پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.