بوشهر-دادستان بوشهر با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه شکایتی در عرصه گردشگری در استان بوشهر به دستگاه قضا ارائه نشده است، گفت: استان بوشهر درعرصه گردشگری از توانمندی‌های بالایی برخوردار است و این استان یکی‌از امن‌ترین استان ها در عرصه گردشگری است.

بوشهر امن‌ترین استان در عرصه گردشگری است

به گزارش قدس آنلاین،دادستان بوشهر با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه شکایتی در عرصه گردشگری در استان بوشهر به دستگاه قضا ارائه نشده است، گفت: استان بوشهر درعرصه گردشگری از توانمندی‌های بالایی برخوردار است و این استان یکی‌از امن‌ترین استان ها در عرصه گردشگری است.

علی حسن‌پور یکی از رسالت‌های مهم دستگاه قضا را حمایت از تولید ملی دانست و اظهار داشت: یکی موضوعات مهم در عرصه تولید ملی برپایی نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زایی است که مورد حمایت ویژه دستگاه قضا قرار دارد.

دادستان بوشهر، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر را نشان از ظرفیت بالای این قشر در جامعه بویژه در عرصه اقتصاد و اشتغال دانست و تأکید کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای مهم عشایر و روستائیان عرضه شده که استان بوشهر در این حوزه از قابلیت‌های بالای برخوردار است.

دادستان بوشهر، توجه به امنیت تولید و حوزه گردشگری را در اولویت برنامه‌های دستگاه قضا دانست و تأکید کرد: دستگاه قضایی در عرصه تولید، رونق تولید، عرصه گردشگری و توریسم حمایت‌های لازم می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.