فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی گفت: فرماندهان پایگاه‌ها باید آموزش‌های امر به معروف و نهی از منکر را برای بسیجیان خود برگزار کنند.

پایگاه‌های بسیج آستان قدس رضوی دوره‌های امر به معروف برگزار کنند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمید غلامی در جلسه اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج آستان قدس رضوی که در سازمان موقوفات ملک برگزار شد، با اشاره به خباثت‌های دشمن علیه کشورمان اظهار کرد: امروز کشور ما در شرایط ویژه و پرتنشی قرار گرفته و در ۵ عرصه سیاسی، نظامی، تروریستی، اقتصادی و سایبری با آمریکا درگیر است.
وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب که چندین بار فرمودند «ما در جنگ هستیم»، اظهار کرد: بعضی‌ها تصورشان این است که حتما جنگ باید نظامی و با گلوله و توپ باشد. در حالی که اینطور نیست و ما باید همانند رهبر فرزانه‌مان خودمان را همیشه در جنگ ببینیم، ایشان همیشه بر روی شانه‌های خود چفیه می‌اندازند و این اعلام آمادگی است که ایشان، خودشان را در جنگ می‌بینند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی مسئله سیاسی را اولین درگیری کشورمان با آمریکا دانست و تصریح کرد: آمریکا با برنامه از برجام بیرون آمد تا هر گونه تحریمی را علیه ایران انجام دهد و بگوید من داخل برجام نیستم و تعهدی ندارم. او از برجام خارج شد و فشارهای مختلفی را بر مردم ما وارد کرد.
غلامی با استناد به سخن امیرمؤمنان علی(ع) که فرمودند «تمام کارهای نیکو، و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر، چونان قطره‌ای بر دریای پهناور است.»، تأکید کرد: فرماندهان پایگاه‌ها باید آموزش‌های امر به معروف و نهی از منکر را برای بسیجیان خود داشته باشند.
وی تصریح کرد: گردان بیت‌المقدس حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی نیز در رژه روز ۳۱ شهریور همزمان با سالروز آغاز هفته دفاع مقدس شرکت خواهد کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.