مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی از تأمین بیش از یک میلیون و ۳۸۰ هزار بطری آب آشامیدنی مهمان‌سرای حضرت رضا(ع) توسط این شرکت طی ۴ ماه نخست سال جاری خبر داد.

تأمین آب آشامیدنی مهمان‌سرای حضرت توسط شرکت غذایی رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا اصیلی بیان کرد: طی این مدت یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۷۹۶ بطری آب ۵/۰ لیتری و  ۱۵۷ هزار و ۸۰۰ عدد بطری آب ۵/۱ لیتری به حرم مطهر رضوی ارسال شده است.
وی ادامه داد: طی ۴ ماه نخست امسال، در مجموع ۳ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۷۷۹ بطری آب تولید شده که مابقی آن به سایر مشتریان شرکت فروخته شده است.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی افزود: آب‌های آشامیدنی تولیدی شرکت در اوزان نیم و یک و نیم لیتری است.
وی با بیان اینکه بطری‌های آب تولیدی این شرکت با برندهای رضوی و ممتاز رضوی تولید و عرضه می‌شود، تصریح کرد: بطری‌های آب آشامیدنی با برند رضوی توسط شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی تولید می‌شود و بطری‌های دارای برند ممتاز رضوی به صورت برون‌سپاری است.
اصیلی درباره فرایند تولید این محصول گفت: پس از استحصال آب از چاه و انجام نیتراسیون، کربن الکتروشنی از دستگاه عبور داده شده و مواد معدنی مازاد توسط این دستگاه جدا می‌شود.
وی ادامه داد: پس از آن، آب تصفیه شده پس از بررسی و ارزیابی طعم و مزه، وارد دستگاه پر کن شده و بسته‌بندی می‌شود.
اصیلی تأکید کرد: تمامی بطری‌های آب آشامیدنی تولیدی این شرکت توسط گاز ازن گندزدایی می‌شود.
وی با اشاره به استانداردها و نشان‌های کسب شده برای این محصول گفت: بطری‌های آب آشامیدنی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد و پروانه ساخت است.
اصیلی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای توسعه تولید این محصول در دستور کار دارید؟ گفت: در این راستا با تکمیل کردن خط تولید آب آشامیدنی، دستگاه مورد نظر پریفرم بطری قبل از باد شدن، خریداری نشده است.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی ادامه داد: این امر منجر به کاهش بهای تمام شده و افزایش رقابت در بازار می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.