رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد بزرگترین عملیات پهپادی از ابتدای جنگ متجاوزان علیه ملت یمن، علیه کشورهای متجاوز انجام شد.

سید عبدالملک الحوثی : موضع ایران در همبستگی با یمن بی‌نظیر است/ بزرگترین عملیات پهپادی علیه متجاوزان انجام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبکه المسیره، سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: جنایات ائتلاف متجاوزان هرگز تاثیری بر انسجام و همبستگی ملت ما نخواهد گذاشت.

الحوثی در ادامه گفت: عملیات یگان پهپادی که امروز انجام شد، بزرگترین عملیاتی است که ائتلاف متجاوزان را از ابتدای جنگ علیه یمن تا کنون هدف قرار داده است.

وی افزود: هدف قرار گرفتن پالایشگاه الشیبه در نزدیکی مرزهای امارات، پیامی برای این کشور به همراه دارد.

الحوثی تاکید کرد : دشمن با ادامه تجاوزاتش هرگز نمی‌تواند ملت یمن را به زانو درآورد و ملت یمن هرگز در برابر دشمن تسلیم نخواهند شد.

رهبر جنبش انصار الله تصریح کرد: ادامه تجاوزگری‌ها، ما را به توسعه توانمندی‌های دفاعی‌مان وادار خواهد کرد.

الحوثی اظهار داشت : عربستان سعودی باید این نکته را درک کند که ملت آن از جنگ علیه یمن متضرر می‌شود، اما این کشور همچنان متهورانه به این جنگ ادامه می‌دهد.

وی خطاب به رژیم سعودی گفت : در تمام سطوح امنیتی، سیاسی و اقتصادی و حتی در زمینه آبرو و اعتبار شکست خواهید خورد و متضرر خواهید شد.

رهبر جنبش انصارالله یمن خاطر نشان کرد: گروه‌هایی(مزدوران) که با متجاوزان پیوند برقرار کرده و مرتبط هستند، به خاطر کینه‌های سیاسی و طمع ورزی و تصفیه حساب‌های خود به وطن خیانت می‌کنند.

الحوثی اظهار داشت : برخی گروه‌ها رضایت داده‌اند که ابزار دست متجاوزان برای زیان رساندن به ملت یمن باشند.

رهبر جنبش انصارالله خاطر نشان کرد: کشورهای جنگ افروز در بن بست قرار گرفته‌اند و دیگر قادر به سرپوش گذاشتن بر اختلافات میان خود نیستند.

وی درباره رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن هم گفت : عبدربه هادی به طور کامل سرسپرده و تابع نظام سعودی است که این نظام هم به نوبه خود تابع و سرسپرده آمریکاست.

الحوثی افزود: حضور نیروهای منصور هادی ظاهری بود، این نیروها با حمایت غربی‌ها برای مرتبط کردن سرنوشت ملت یمن به عدن به عنوان پایتخت موقت تلاش می‌کنند.

وی گفت : گروه‌های مرتبط با کشورهای متجاوز باید از سیاست فریبکاری دست بردارند، مصلحت و منفعت واقعی کشور ما در استقلالش است.

رهبر جنبش انصارالله اظهار داشت : ما از گروه‌های مزدور می‌خواهیم در محاسبات خود بازنگری کرده و از شورای انتقالی در عدن هم می‌خواهیم با دستاوردهایش شادی نکند، چرا که این شورا از خارج دستور می‌گیرد و خود را نیز ابزار دست بیگانگان قرار داده و مستقل نیست.

الحوثی تصریح کرد : گروه‌های آزاده‌ای که با ما در مقابله با تجاوزگری همکاری کردند، موضع مسئولانه‌ای متناسب با هویت ملت ما اتخاذ کرده‌اند.

رهبر جنبش انصارالله خاطر نشان کرد : صدای ما، صدای قدرت، عزت، آزادی، وحدت، استقلال، همکاری و شراکت است.

وی افزود : ما باید تمام عوامل ایستادگی در برابر توطئه‌گران، متجاوزان و کسانی را که در کمین ما نشسته‌اند، تقویت کنیم.

الحوثی اظهار داشت : ما فقط با باید با کسانی که فریب خورده‌اند، ارتباط برقرار کنیم نه توطئه‌گران .

وی در اشاره به سفر هیئت‌های دولت مردمی یمن به کشورهای دوست گفت : متجاوزان با تمام امکاناتشان برای قطع روابط یمن با محیط پیرامونی و ملت‌های عربی تلاش می‌کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن خاطر نشان کرد : موضع منحصر به فرد و بی‌نظیر در همبستگی با ملت یمن، موضع ایران بود که موضع بسیار صریح و شفاف و روشنی است.

وی افزود: موضع حزب الله در همبستگی با یمن و ملت آن، موضع بسیار پیشگامانه بوده و هیچ موضعی شبیه آن نبوده است.

رهبر جنبش انصارالله با بیان ازسرگیری روابط رسمی و دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : ما از کشورهای عربی و اسلامی پیرامون خود درخواست می‌کنیم که روابط رسمی و دیپلماتیک با ملت یمن را از سرگیرند.

الحوثی خاطر نشان کرد: اجرای توافقات امضا شده با ایران که تا پیش از انقلاب به هفتاد توافق رسیده بود، به نفع ملت یمن است.

وی افزود: روابط ما با ایران بهتر از گذشته خواهد بود، زیرا مبتنی بر مسائل مشترک و در راس آن حمایت از مسئله فلسطین است.

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد: موضع مشترکی با ایران در مخالفت با سلطه‌طلبی آمریکا و یاری مسئله فلسطین و دشمنی با اسرائیل داریم.

الحوثی اظهار داشت : برخی طرف‌ها در منطقه برای عادی سازی روابط با اسرائیل تلاش می‌کنند و سیاست تفرقه افکنی و دامن زدن به نزاعات طایفه‌ای را در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: برخی طرف‌ها در منطقه از تروریست‌ها حمایت کردند تا موجودیت امت را از داخل نابود کنند، همان کاری که در سوریه،عراق و یمن انجام دادند.

رهبر جنبش انصارالله خاطر نشان کرد: برخی‌ طرف‌ها دخالت‌هایشان در امور منطقه منفی است، در حالی که برخی طرف‌ها هستند که بر اساس احترام و برادری و عدم خدشه وارد کردن به حاکمیت دیگران رفتار می‌کنند.

الحوثی در این زمینه به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : ایران بهترین نمونه در رفتار مبتنی بر احترام با ملت یمن و یاری و حمایت از فلسطین و مقاومت به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: ما درباره هیچ چیزی از ایران دستور نمی‌گیریم، موضع ما در برابر عربستان سعودی، موضع اتخاذ شده در برابر یک طرف متجاوز است.

الحوثی اظهار داشت : ما حاضر هستیم که با تمام کشورهای جهان ولی بر اساس احترام متقابل رابطه برقرار کنیم.

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد: ما آزاده هستیم و تصمیماتمان مستقل است و هیچ دیکته یا دستوری از هیچ طرف خارجی دریافت نمی‌کنیم، ما تصمیمی را اتخاذ می‌کنیم که آن را مناسب بدانیم.

الحوثی خاطر نشان کرد: ما در مخالفت با سلطه‌طلبی آمریکا، دشمن با اسرائیل، مخالفت با سیاست‌های فتنه افکنانه، تفرقه  افکنانه و سیاست‌های تشدید درگیری‌ها موضع‌گیری می‌کنیم.

وی در ادامه گفت : برخی طرف‌ها برای تقویت روابط با  اسرائیل با وجود جنایات هر روزه‌اش علیه ملت فلسطین تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.