بسیج سازندگی خراسان رضوی در ادامه حضور و فعالیت امدادی خود در مناطق سیلزده گلستان ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی را در آن استان آغاز کرد.

بسیج سازندگی خراسان رضوی ساخت خانه را در مناطق سیلزده گلستان آغاز کرد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر دوره ای قرارگاه خدمت رسانی بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در استان گلستان در این خصوص گفت: با توجه به گستردگی و حجم بالای کار در مناطق سیلزده گنبدکاووس اعضای سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) در سه نقطه آن شهرستان به صورت سه پایگاه مستقر شده است.

عباس عنابستانی افزود: هزینه ساخت هر خانه ۸۰۰ میلیون ریال است که ۵۰۰ میلیون ریال آن از کمکهای بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی تامین شده و بقیه از طریق طرح جهاد خدمت بسیج سازندگی تامین می شود.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی خراسان رضوی هم اینک در نقطه صفر مرزی و روستای بزرگ کرند و همچنین روستاهای آق ‌آباد و باغلی‌ مرامه استان گلستان مستقر است.

مدیر دوره ای قرارگاه خدمت رسانی بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در استان گلستان گفت: در قالب طرح جهاد همبستگی، سپاه امام رضا(ع) هزار واحد سیلزده را مرمت و احداث می کند. از این تعداد ۵۵۰ واحد در استان گلستان و بقیه نیز در شهرهای سیلزده خراسان رضوی واقع هستند.

وی افزود: پیش از این هم در این چارچوب ۵۰ خانه در مناطق کم برخوردار خراسان رضوی مرمت و تحویل صاحبان آنها شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.