قزوین_ شهردار محمدیه گفت: ۱۴ پروژه در هفته دولت در شهر محمدیه افتتاج می شود.

۱۴ پروژه در هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مریم نخستین در اولین نشست شهردار واعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، اظهار داشت:  نقش زنان در توسعه و سازندگی حائز اهمیت است گفت: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و با بهره گیری از ظرفیت آنها در عرصه های مختلف می توان به شادابی جامعه کمک کرد.

وی افزود: با توجه به دشمنی های کینه توزانه دشمنان انقلاب اسلامی و تهاجم فرهنگی که کانون گرم خانواده ها را هدف قرار داده اند امروز فضای جامعه نیازمند معرفی و تقویت سنت های الهی و ارزش های دینی برای خانواده هاست که با الگو قراردادن آنها بتوان در مسیر توسعه وپیشرفت در عرصه های مختلف اجتماعی گام برداشت.

شهردار محمدیه یادآور شد: نقش بانوان و تاثیرگذاری آنها را در جامعه نمی توان نادیده گرفت چراکه زن به عنوان محور خانواده است و این نقش در جامعه نیز خود را نشان می دهد.

نخستین با اشاره به ظرفیت بانوان جامعه امروز بیان کرد: توان زنان جامعه امروز ما به مرحله ظهور رسیده است و بانوان نیز با توان در جامعه حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: امروز نشستی را ترتیب دادم تا مشکلات، آسیب های اجتماعی و ایجاد فرصت های شغلی وهمچنین بهره مندی از نقطه نظربانوان توانمند مورد بررسی قرار گیرد.

شهردار محمدیه خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر محمدیه به یک توانایی یک زن اعتماد کرده و به آن رای دادند و اعتماد ۷ عضو شورا و پذیرش مسئولیت به عنوان شهردار، وظیفه سنگینی است که امیدوارم بتوانم با کمک مردم و اعضای شورا، در انجام مسئولیت موفق باشم.

نخستین عنوان کرد: توجه ویژه ای به بانوان در حوزه های مختلف از جمله فضای سبز و پارک ها انجام شده است؛ برای نمونه با توجه به افزایش جمعیت در شهر محمدیه لازم است برای رفاه حال بیشتر بانوان این شهر طرح توسعه پارک بانوان را اجرا کنیم و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی مطرح کرد: یکی از برنامه های شهردار، بهره مندی بانوان شهری مهرگان از امکانات و خدمات عمومی شهر است و شهرداری محمدیه در راستای تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه امکانات و خدمات شهری به طور یکسان در تمام مناطق شهری اقدام به احداث بوستان بانوان در ناحیه شهری مهرگان می کند.

شهردار محمدیه تصریح کرد: این پروژه از طراحی منحصر به فردی به شمار می رود و در آن فضاهای ورزشی، بازارچه و فرهنگسرا نیز پیش بینی شده است و سعی داریم تا کلنگ آن در هفته دولت به زمین زده شود.

نخستین ادامه داد: در سنوات گذشته تفاهمنامه ای را با اداره کل راه و شهرسازی برای انجام پروژه ها منعقد کردیم و در سال گذشته تلاش کردیم تا در پرداخت عوارضی هیچ فشاری به شهروندان وارد نشود.

وی ادامه داد: با همراهی اعضای شورای شهر، پروژه های نیمه تمام شهرمحمدیه به اتمام رسیده و ۱۴ پروژه در هفته دولت افتتاح می شود.

شهردار محمدیه بیان کرد: بانوان نیازمند فضاهای ورزشی هستند و امیدواریم طرح توسعه پارک بانوان در سال آینده را در دستور کار قرار دهیم.

نخستین اضافه کرد: توجه به فضای ورزشی ویژه بانوان و فضای بازارچه را پیگیر هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.