قزوین_ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: باید بتوانیم ذائقه شهروندان را شیرین کنیم و تحقق این امر نیازمند خدمت صادقانه به آنها است و اعضای شورای شهر خود را خادم مردم می دانند.

ذائقه مردم را با خدمت صادقانه شیرین کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اولین نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان به همت شهرداری محمدیه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

شمس الله غلامی در این نشست با اشاره به ظرفیت های بانوان عنوان کرد: هرجا که به توانمندی بانوان توجه شده است، شاهد بالندگی و پویایی شهر بودیم.

وی با بیان اینکه ناحیه شهری مهرگان جمعیت ۱۰۰ هزار نفری را به خود اختصاص می دهد، افزود: ما وظیفه داریم تا برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه عنوان کرد: باید در پاسخگویی به مطالبات شهروندان تلاش کنیم چراکه زندگی بهتر حق مسلم هر شهروندی است.

غلامی یادآور شد: باید بتوانیم ذائقه شهروندان را شیرین کنیم و تحقق این امر نیازمند خدمت صادقانه به آنها است و اعضای شورای شهر خود را خادم مردم می دانند.

در ادامه این نشست، ناظم اله فرهادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه بیان کرد: بانوان موفق قادر به ساختن جامعه هستند و این نقش ارزشمند زن را در جامعه نشان می دهد.

وی افزود: می توان با اقدامات مختلفی از جمله تشکیل کارگروه های تخصصی بانوان از ظرفیت های آنها بهره مند شد و در مسیر توسعه و سازندگی شهر حرکت کرد.

ر پایان این نشست از بانوان فعال در عرصه های مختلف از سوی شهرداری محمدیه تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.