البرز- ملی پوش البرزی تیراندازی ایران ضمن انتقاد از عملکرد متولیان تیراندازی استان البرزگفت: هیئت باید پاسخگوی ورزشکاران خود باشد چرا که آن ها از هیچ امکاناتی برخوردار نیستند.

آینده خوبی را برای تیراندازی البرز متصور نیستم

مصطفی نصیری در گفتگو باقدس آنلاین اظهارکرد: آمار دقیقی از تعداد ورزشکاران استان در رشته تیراندازی ندارم اما بعید می دانم کسی از شرایط حال حاضر تیراندازی رضایت داشته باشد.

وی با اشاره به عناوین کشوری خود که در سال های اخیر کسب کرده است گفت: عضو تیم ملی هستم اما با هزینه شخصی خودم تمرین می کنم و هیچ یک ازمسئولین هیئت تاکنون حتی یک بلیط استخر به من نداده اند چه برسد به اینکه بخواهند از من تقدیر کنند.

بازیکن البرزی تیم نیروی زمینی با گلایه از شرایط موجود گفت: البرز سرشار از استعداد است اما کمتر کسی تمایل دارد تا درون استان فعالیت داشته باشد و اغلب برای ادامه فعالیت ورزشی خود به تهران مهاجرت می کنند.

نصیری ادامه داد: در سال های گذشته من را به یک سالن نیمه کاره برده بودند و قول دادند که همان سال سالن به بهره برداری برسد اما هنوز هم آن سایت نیمه کاره است و هیچ گونه اقدام مثبتی برای تیراندازی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه باید مشخص شود هزینه ها صرف چه اموری می شود تصریح کرد: هیئت در مجمع سالانه ادعا کرد که حدود ۲۳۰ میلیون تومان هزینه تیراندازی شده است این در حالی است که بنده به عنوان ملی پوش این استان تا این لحظه هیچ گونه حمایتی را ندیده ام وحق دارم بدانم که چه کار زیرساختی در البرز انجام شده است.

تیرانداز البرزی تیم ملی ایران در پایان با بیان اینکه در چنین وضعیت آینده خوبی را برای تیراندازی متصور نیستم گفت: تاکنون روند مثبتی را مشاهده نکرده ام و وقتی جوان ترها من را می بینند که در حالی به اوج تیراندازی رسیده ام و وضعیت خوبی ندارم بدون شک نسبت به آینده و ادامه فعالیت در این رشته دلسرد خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.