البرز- رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد با بیان اینکه هنوز هیچ گزینه ای برای شهرداری مطرح نشده است گفت: باید ظرف یک ماه آینده و سریع ترین زمان بهترین گزینه به عنوان شهردار نظرآباد معرفی شود.

شهردار جدید نظرآباد ظرف یک ماه آینده معرفی می‌شود

پرویز شمس در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مهم ترین اولویت مدیریت شهری نظرآباد برای انتخاب شهردار توانایی وی در ایجاد درآمد پایدار و انجام پروژه های عمرانی است.

وی با بیان اینکه مردم اعضای شورای اسلامی شهر را انتخاب کرده اند گفت: آن ها حق دارند مطالبه گر باشند از همین رو مدیریت شهری نباید بیش از این زمان را از دست بدهد و می بایست تا قبل از فصل سرما تکلیف پروژه های عمرانی مشخص شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد با اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب این شهرستان گفت: نظرآباد به لحاظ استراتژیکی موقعیت بسیار خوبی برای طرح های کلان عمرانی داشته و اعتقاد داریم که زمان آزمون و خطا به سر آمده و اکنون وقت انجام کارهای بزرگ است.

شمس ضمن اشاره به استقلال اعضای شورا در اتخاد تصمیم های مهم گفت: در شورا مشورت وجود دارد اما هیچ یک از اعضا سفارش پذیر نیستند لذا سلامت و تخصص فرد و نیز مصلحت شهر اصلی ترین ملاک منتخبین مردم برای انتخاب شهردار جدید است.

وی در واکنش به اظهارات شهردار پیشین نظرآباد مبنی بر سفارش پذیری شورا گفت: آقای یگانه مدیر توانمندی است و بدون شک در مسئولیت های دیگر موفق خواهد بود اما در این برهه تصمیم بر این بود که شاید یک مدیر دیگر بتواند برای شهر حداقل یک درآمد پایداری را ایجاد کند این در حالی است که انجام برخی مصاحبه ها به دور از اخلاق حرفه ای است.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد در پایان ضمن قدردانی از شکیبایی مردم این شهر خاطرنشان کرد: به مردم قول می دهم در اسرع وقت بهترین گزینه برای شهرداری انتخاب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان فرح بخش ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    0 0
    تقاضا می شو مسولین شهرداری نظر آباد و استان البرز فکری برای سگهای ولگرد در شهرستانها و دهات اطراف بکنند. شهرک کوروش نصرت آباد سابق حدود 40 سگ ولگرد در اطراف مخزن آب روستا دارد که بیمار بوده و بسیار کثیف و مریض می باشند پیاده روی در کوچه باغها غیر ممکن بوده و حتی سگها به دنبال خودرو نیز دویده و پار س کرده و وحشت ایجاد می کنند. این سگها پس از غروب آفتاب به صورت گله ای در آمده و دنبال رهگذران افتاده پارس کرده و ترس و نا امنی ایجاد می کنند. خواهشمند است موضوع به گوش مسولین شهرداری نظر آباد رسانده شود تا رسیدگی نمایند.