گرگان - مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت که باوجود بازنشستگی ۶۰۰ همکار فرهنگی؛ برای سال تحصیلی جدید کمبود معلم در مدارس شهرستان نداریم.

مدارس گرگان کمبود معلم ندارند

به گزارش قدس انلاین؛ بهجت تربتی نژاد روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته؛ جایگزینی معلمان بازنشسته برنامه ریزی شده است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: بر اساس آمار و داده های احصا شده، پیش بینی می شود امسال هشت هزار و ۳۵۷ دانش آموز کلاس اولی تحصیل خود در مدارس گرگان را آغاز کنند که تاکنون ۹۳ درصد آنها ثبت نام کرده اند.

وی همچنین گفت: ۹۰ نفر از دانش آموزان گرگان در کنکور ۹۸ موفق به کسب رتبه زیر هزار شدند که رشد ۶۳ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.

مدیرآموزش و پرورش گرگان با بیان اینکه در طول سال تحصیلی گذشته هشت مدرسه جدید با ۸۰ کلاس درس در سطح شهرستان ساخته و بهره برداری شد و در ۳۰ مدرسه به صورت تک کلاس، اتاق اضافه کردیم، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید از کانکس در سطح مدارس گرگان استفاده نخواهد شد.

تربتی نژاد اضافه کرد: در مجموع و با افزوده شدن ۱۱۰ کلاس درس مشکلی در زمینه کلاس های درسی نداریم اما سرانه ۲.۵ متری فضای آموزشی دانش آموزان گرگان پایین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.