قزوین_ فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در مراسم افتتاح ساختمان جدید ناحیه بسیج دانشجویی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، نشان گر سیاست های کلی نظام است.

بیانیه گام دوم انقلاب، نشان گر سیاست های کلی نظام است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ساختمان جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان در مجتمع فرهنگی دانشجویی شهید حسن طهرانی مقدم افتتاح شد.

سردار محمدشاهرخی در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت ساختمان اظهار داشت: این مکان مکان مقدسی است چراکه با نام شهید نامگذاری شده است.

وی افزود: نامگذاری این ساختمان به نام شهید می طلبد که دانشجویان از سبک و زندگی شهید الگو بگیرند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید و مطرح کرد: امروز نیازمند توجه به این بیانیه هستیم چراکه این بیانیه سیاست های کلی نظام را نشان می دهد و نباید بیانات رهبری در آن به فراموشی سپرده شود.

شاهرخی ادامه داد: امروز نیز نیازمند توجه به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری هستیم و توصیه می شود که بیانیه گام دوم و شکرگذاری نعمت های چهل سال قبل و چهل سال بعد انقلاب مورد توجه قرار بگیردچراکه می تواند چراغ راهنما و تعیین تکلیفی برای مسئولان نظام باشد.

وی عنوان کرد: شهید طهرانی مقدم ویژگی های ارزشمندی را در خود شکوفا داده است و این شهید همواره رضایت الهی را مورد توجه قرار داده است و ما نیز موظف به الگوگیری از این شهید هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: شهید نقش ارزشمندی در رشد صنایع نظامی کشور داشته است و نحوه رسیدن به هدف در زندگی شهید مورد توجه قرار بود.

شاهرخی اضافه کرد: باید ایمان و اعتقاد به «ما می توانیم» را در خود شکوفا کنیم و یکی از مهم ترین شاخصه های شهید طهرانی مقدم توجه به همین موضوع بوده است که تحقق این امر می تواند رشد و بالندگی را در کشور به همراه داشته باشد و مشکلات کشور را حل کند.

وی گفت: امروز توجه کمتری نسبت به ظرفیت های داخلی در بین مسئولان وجود دارد و آنها به ما می توانیم کمتر باور دارند در حالی که تکیه به ظرفیت های داخلی ما را به رشد و پیشرفت رسانده است.

امام جمعه شهر اقبالیه نیز در این مراسم اظهار داشت: اقتدار و عظمتی که دوست و دشمن نسبت به آن اذعان دارند برگرفته از اخلاص سبزپوشان و پیروان ولایت فقیه است.

وی افزود: امروز ایرانی اسلامی به خوبی توانسته اقتدار  خود را حفظ کند و امروز سپاه در چشم دشمنان همچون آمریکا همچون خاری به چشم است.

فاطمیان گفت: اقتدار کشور امروز مثال زدنی است و اگر این اقتدار نبود سنگ بر روی سنگ نمی ماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.