مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی کتاب «رحلة مع‌الشمس» مشتمل بر سبک و سیره امام رضا(ع) را برای زائران عرب‌زبان حرم مطهر رضوی منتشر کرد.

کتاب «رحلة مع‌الشمس» نگاهی به سیره امام رضا(ع) به عربی منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی با اشاره به جزییات این اثر اظهار کرد: یکی از منابع درخشانی که به درستی نقشه راه را به علاقه‌مندان کمال و معرفت نشان می‌دهد، مولفه‌های زندگی مبتنی بر عقلانیت، برگرفته از آموزه‌های ناب رضوی است.
سید محمد جواد هاشمی‌نژاد با بیان اینکه سبک زندگی بخش حقیقی و اصلی تمدن اسلامی به شمار می‌آید افزود: از آنجا که رویکردهای سطحی‌نگر فرهنگ غربی توان پاسخگویی به سوالات ژرف و عمیق بشر را ندارد، مفاهیم سرشار از وجوه معنوی و باطنی سبک زندگی اسلامی برگرفته از سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) می‌تواند جامعه تشنه تعقل و معنویت را از این مفاهیم سیراب کند.
وی گفت: این اثر به قلم دکتر محمدتقی فعالی پیش از این به زبان انگلیسی ترجمه و چاپ شده که ترجمه به زبان عربی آن توسط کمال‌السید و حمید عباس‌زاده در تابستان ۹۸ به رشته تحریر در آمده است.
هاشمی‌نژاد ابراز کرد: کتاب رحلة مع‌الشمس‌(سفر با خورشید) اثری مشتمل بر زندگی به سبک امام رضا(ع) است که در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه چاپ شده و آماده اهداء به زائران عرب‌زبان است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.