۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 667426

یزد - مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد از امحاء ۵۰ تن کالای قاچاق مکشوفه غیر بهداشتی، فاسد شده و غیر استاندارد در این استان خبر داد.

۵۰ تن کالای قاچاق در یزد معدوم شد

به گزارش به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتنصادی و دارایی استان یزد، " امیر علی رشیدی " در حاشیه مراسم انهدام کالاهای یاد شده اظهارداشت: این کالاها شامل انواع محصولات خوراکی و نوشیدنی ، لوازم آرایشی و بهداشتی، دخانی و انواع میوه می باشد.

وی افزود:ارزش این میزان کالا حدود پنج میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال بود که با هماهنگی و اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح و در راستای حفظ و سلامت جامعه در محل تعیین شده معدوم سازی و دفن شد.

رشیدی تصریح کرد: قاچاق کالا پدیده شوم و تهدیدی برای تولیدات ملی و داخلی است که موجب فلج شدن اقتصاد، ضربه به تولید داخلی، مختل شدن فضای کسب و کار می‌شود.

وی برخورد با قاچاقچیان را از سیاست‌های مهم دولت اعلام کرد و گفت : مبارزه و برخورد با این پدیده شوم از اولویت های این سازمان است و با هماهنگی و تعامل با دستگاههای اقتصادی، قضایی، انتظامی و بهداشتی با قاچاقچییان قاطعانه برخورد خواهد شد و اجازه نخواهیم داد عده ای سود جو سلامت مردم را مورد تهدید قرار دهند.

در مراسم انهدام کالای قاچاق نماینده دادستان، جمعی از نمایندگان دستگاههای ذیربط از قبیل(دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعزیرات حکومتی، غذا و دارو و محیط زیست حضور داشتند.

از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون ۶۰ تن کالا قاچاق به ارزش حدود هشت میلیارد ریال شامل انواع کالای خشکبار، مواد خوراکی و نوشیدنی و میوه طی دو مرحله در استان یزد امحاء شده است.

انتهای پیام/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.