قرارداد اکران فیلم های سینمایی «چاقی» و «کلوپ همسران» ثبت و به زودی اکران آنها آغاز خواهد شد.

«چاقی» و «کلوپ همسران» به سینماها می آیند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، در جلسه روز گذشته شورای صنفی نمایش قرارداد فیلم سینمایی «چاقی» به کارگردانی راما قویدل بعد از فیلم «جانان» ساخته کامران قدکچیان در گروه سینمایی ایران و «کلوپ همسران» ساخته مهدی صباغ‌زاده در گروه ایران پس از فیلم «چاقی» ثبت شد.

«کلوب همسران» داستان سه مرد متمول را روایت می‌کند که برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری شده و نقشه ربوده شدن خود را می‌کشند، غافل از آن که ماجراهایی پر پیچ و خم درانتظارشان است...

محمدرضا شریفی‌ نیا، میترا حجار، گوهر خیراندیش، محمدرضا هدایتی، بیژن بنفشه خواه، شقایق فراهانی، علی انصاریان، سمیرا حسن‌پور و رضا بنفشه خواه از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم «چاقی» روایتی است از یک انتخاب؛ انتخاب عشق یا وجدان. حمید فرخ‌نژاد، لادن مستوفی، علی مصفا، مهسا کرامتی، کریم قربانی، امید روحانی، حسین ملکی و ... از بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

همچنین آخرین روز نمایش فیلم سینمایی «تگزاس ۲» ساخته مسعود اطیابی سه‌شنبه هفته جاری خواهد بود و از آن پس تنها در پردیس‌های هفت سالنه به نمایش خود ادامه دهد. علاوه بر این با توجه به اینکه سقف تعداد هفته نمایش فیلم‌های «سرخپوست» ساخته نیما جاویدی و «ما همه باهم هستیم» ساخته کمال تبریزی خاتمه پیدا کرده این فیلم در سرگروه‌ها تعویض و تنها در سانس فوق‌العاده و پردیس‌های هفت سالنه‌ها امکان نمایش خواهند داشت. 

گفتنی است این هفته هم فیلم جدید اکران نخواهد شد و سایر فیلم ها نیز به اکران در سینمای سرگروه ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.