چهار محال و بختیاری- دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دادستانی این استان با هدف حفظ حقوق عامه علیه رئیس سابق سازمان خصوصی سازی کشور و سایر افراد مؤثر در واگذاری مجتمع کشتارگاه صنعتی جونقان اعلام جرم کرده است.

دادستانی چهار محال و بختیاری علیه سازمان خصوصی سازی اعلام جرم کرد

به گزارش قدس آنلاین؛ عبدالرضا علیمحمدی در گفت و گو با رسانه ها تاکید کرد: دادستانی چهارمحال و بختیاری اعلام جرم علیه این افراد را به اتهام تضییع اموال بیت المال دانسته است.

وی افزود: همچنین براساس ضوابط، سایر اقدامات قانونی در راستای ابطال قرارداد واگذاری کشتارگاه صنعتی جونقان چهارمحال و بختیاری آغاز شده و در حال انجام است.

کشتارگاه صنعتی جونقان چهارمحال و بختیاری یکی از بزرگترین کشتارگاه های کشور در منطقه غرب است که از سال ۷۸ فعالیت خود را در این استان آغاز کرد.

کشتارگاه صنعتی جونقان در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار، ظرفیت کشتار ۲ هزار رأس دام سبک و ۲۰۰ رأس دام سنگین یکی از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری است که از سال گذشته قرار بود به بخش خصوصی واگذار شود.

خرداد امسال‌ نیز دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود مدعی‌العموم به موضوع روند واگذاری کشتارگاه صنعتی جونقان از احتمال بروز تخلف در این موضوع خبر داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.