زنجان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک خیرین و مشارکت های مردمی و به همت این نهاد به آغوش گرم خانواده بازمی گردند.

آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در زنجان به مناسبت عید غدیر

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی افزود: این اقدام با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در سراسر کشور انجام شده و در قالب این طرح زندانیان جرائم غیر عمد مالی در روز عید غدیر آزاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه این طرح شامل زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد اخلاقی، اعتیاد و جرائم غیر عمد مالی است، اظهار داشت: زندانیانی که مرتکب جرائم غیر عمد مالی تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان شده و از سال ۱۳۹۰ در زندان به سر می‌برند آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازخواهند گشت.

جنتی با بیان اینکه طرح آزادی زندانیان ویژه عید غدیر در دو مرحله به انجام خواهد رسید، گفت: این طرح شامل زندانیان بدهکار پرداخت مهریه نمی شود و فقط برای افرادی بی‌بضاعتی است که دوران محکومیت مالی خود را سپری می‌کنند.

وی با بیان اینکه این طرح موجب بازگشت آرامش به خانواده زندانیان آزاد شده خواهد شد، افزود: پس از اجرای مرحله اول آزادی زندانیان نیازمند، مقدمات اجرای دومین بخش این طرح آغاز خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.