در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها که در خراسان شمالی برگزار شد، خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف موفق به‌کسب عناوین برتر شد.

افتخار آفرینی صداوسیمای خراسان رضوی در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها

به گزارش قدس آنلاین و به ‌نقل از روابط عمومی صداوسیمای خراسان رضوی، در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها که در خراسان شمالی برگزار شد، در حوزه سیما محمد مشیانی با عنوان بهترین کارگردانی برنامه گزارشی «نسیم آبادی» لوح تقدیر دریافت کرد، همچنین لوح تقدیر به علیرضا اسکندری برای بهترین برنامه نمایشی طنز و محمدرضا خیابانی بهترین مستند سیما در بخش جنبی سلامت برای مستند «لب شکری» تعلق گرفت، رشید حاجتمند نیز بهترین فیلم بلند تلویزیونی در بخش جنبی دفاع مقدس برای فیلم سینمایی «مدیترانه» موفق به‌کسب لوح تقدیر و جایزه نقدی شد.

در حوزه صدا پریسا منفرد عنوان گزارشگر برتر رادیویی را از آن خود کرد، همچنین در حوزه خبر نیز جایزه برتر گزارش موضوعی رادیویی به اعظم فریدون مقدم تعلق گرفت.

در حوزه پژوهش دریافت دیپلم افتخار و رتبه برتر «تولید پژوهش‌محور» توسط  نعمت اعظمی مدیر پژوهش صداوسیما خراسان رضوی و همچنین مهتدی ناظمی دیپلم افتخار و رتبه برتر «تولید پژوهش منجر به‌تولید در بخش مستند تلویزیونی» را کسب کردند.

محمود زنده‌دل معاون فضای مجازی صداوسیمای خراسان رضوی نیز رتبه برتر «حوزه توزیع رصد» را کسب کرد.

در بخش موسیقی و سرود صداوسیمای خراسان رضوی حائز دیپلم افتخار بهترین میکس و مسترینگ برای قطعه «هفت اقلیم عشق» در بخش اصلی توسط محمد حمید شاه‌میرزایی و همچنین دیپلم افتخار بهترین شعر برای قطعه «مدافع حرم» در بخش موضوعی (جنبی) توسط جواد گنجعلی کسب کردند.

گفتنی است؛ بیست‌ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، معاونین، مدیران عالی رتبه سازمان و جمع کثیری از برنامه‌سازان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در خراسان شمالی برگزار شد و صداوسیمای خراسان رضوی با کسب لوح تقدیر و دیپلم افتخار در این جشنواره حضوری پر رنگی داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.