حرم منور رضوی همزمان با عید سعید غدیر مملو از حضور زائران است و هر لحظه نیز بر تعداد زائران افزوده می‌شود.

حرم رضوی مملو از حضور زائران؛ صحن و سراهای بارگاه امام رضا(ع) آذین‌بندی شد
به گزارش قدس آنلاین ، همزمان با عید سعید غدیر بارگاه و حرم منور رضوی غرق در نور و سرور است و از آغازین ساعات صبح امروز فوج فوج زائران به حرم منور رضوی مشرف می‌شوند.

حضور چشمگیر زائران غیرایرانی و ویژه برنامه‌هایی که برای این گروه از زائران در صحن غدیر حرم منور رضوی تدارک دیده شده از نکات بارز و برجسته امروز است.

صحن‌ها و رواق‌های حرم منور رضوی به‌مناسبت عید سعید غدیر آذین‌بندی شده و تمامی اماکن مهیای حضور زائران است؛ همچنین ویژه برنامه‌هایی نیز از سوی معاونت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی و معاونت تبلیغات اسلامی برای این روز تدارک دیده شده است.

ویژه برنامه‌های عید سعید غدیر در سه مرحله که شامل شب عیدغدیر، مراسم جشن ویژه روز عید غدیر و مراسم شامگاه عید سعید غدیر است در حال برگزاری است.

ویژه برنامه‌های جشن و سرور و همچنین سخنرانی و مدیحه‌سرایی در ساعات مختلف و در سراسر اماکن متبرکه حرم منور رضوی تدارک دیده شده و مطابق سنت هر ساله قرار است مراسم جشن ویژه‌ای نیز تا ساعتی دیگر در حرم منور رضوی به‌مناسبت عید سعید غدیر تدارک دیده شود.

حرم مطهر رضوی نیز مانند هر سال به میمنت عید غدیر و به برکت امامت حضرت علی(ع) چراغانی و آذین‌بندی شده است و خادمان این بارگاه منور با عود و اسپند از جمعیت گسترده زائران که برای عرض تبریک و شادباش به این حرم نورانی مشرف می‎شوند استقبال می‎کنند.

در حال حاضر همه خیابان‎های منتهی به حرم مطهر رضوی مملو از جمعیت است و دسته دسته زائران و مجاوران در حال ورود به حرم مطهر رضوی هستند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.