رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: مسابقات مرحله رده بندی و نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور اول شهریور ماه در مشهد برگزار می شود.

برگزاری مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی کشور در مشهد
به گزارش قدس آنلاین ، مسعود ریاضی در این خصوص گفت: تیم های هیئت کشتی خراسان رضوی، فالکون لاریم جویبار، پاس ارگ کیان نکا و آسانسور و پله برقی بهران البرز چهار تیمی هستند که در مرحله رده بندی و نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد با هم رقابت می کنند.
وی افزود: مسابقات تیم اول گروه “الف” با تیم دوم گروه “ب” و همچنین تیم اول گروه “ب” با تیم دوم گروه “الف” صبح جمعه 1 شهریورماه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد و مسابقات رده بندی و پایانی در محوطه پیشخوان آرمگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی با بیان اینکه وزن کشی این مسابقات روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه انجام می شود اظهار داشت: تیم هیئت کشتی خراسان رضوی برای رسیدن به مرحله نهایی با تیم پله برقی بهران البرز دیدار می کند و برنده این مسابقه در دیدار نهایی با برنده تیم های نکا و جویبار با هم مسابقه می دهند.
ریاضی گفت: مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور با حضور هفت تیم در گروه “الف” با تیم های هیئت کشتی خراسان رضوی، نیروی زمینی ارتش و فالکون جویبار مازندران و در گروه “ب” با تیم های آسانسور پله برقی بهران، پارس ارگ کیان نکا، هیئت کشتی تهران و علویان بابل از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.