خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک از شهروندان بیش از ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

ماجرای پزشک قلابی و کلاهبرداری ۲ میلیاردی در بجنورد!
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان دکترای طب سنتی و حقوق بین الملل اقدام به تجویز داروهای گیاهی به صورت غیر قانونی می کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات میدانی به یکسری سرنخ هایی در خصوص این پرونده دست یافتند افزود: متهم به شهروندان و مشتریانش اینگونه دلگرمی می داده که می تواند در طول مدت یک تا ۷ ماه کلیه بیماری های صعب العلاج و حتی جسمی و حرکتی را از طریق ماساژ درمانی بهبود بخشد.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: این فرد با اخذ ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از ۲ شهروند برای درمان فرزندان مبتلا به بیماری جسمی و حرکتیشان مقداری داروی تقلبی تجویز که به جهت عدم تاثیر داروها، بیماری آنها تشدید و منجر به جراحی ستون فقرات آنها شده است.
سردار مظاهری با بیان اینکه برای جلوگیری از اقدامات مشابه این فرد در سطح استان بلافاصله ماموران با شناسایی محل اختفای متهم، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند، یاد آور شد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم هیچ گونه مدرک علمی و یا پزشکی ندارد.
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه در نهایت متهم بعد از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضائی روانه زندان بجنورد شد، از شهروندان خواست تا گول اینگونه افراد سودجو را نخورنده و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.