با شروع آخرین ماه از فصل تابستان نمایش‌های جدید با موضوعات مختلف روی صحنه تئاتر شهر مشهد رفته است.

از اجرای محیطی تا پرفورمنس آرت

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با آغاز آخرین ماه از فصل تابستان نمایش‌های جدیدی در تماشاخانه و سالن‌های تئاتر مشهد روی صحنه رفته است.

تماشاخانه شمایل

نمایش «پایان هیتلر» به نویسندگی و کارگردانی محمد اکبریان از ۲۷ مردادماه در تماشاخانه شمایل به‌روی صحنه رفته و در حال اجرا است.

در این نمایش بازیگرانی چون علیرضا جعفری، سجاد چنارانی و وحید کفیلی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین صدای مصطفی جلالی این اجرا را همراهی می‌کند.

تماشاخانه خورشید

نمایش «گسل» به کارگردانی احسان فورجانی به صورت اجرای پرفورمنس آرت است، که این سبک نمایش برای اولین بار است که روی صحنه تئاتر مشهد اجرا می‌شود.

این نمایش هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه خورشید روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه بهار

نمایش «عمارت سعادت‌آباد» به نویسندگی و کارگردانی رضا حسینی هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه بهار مشهد به‌روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش بازیگرانی چون حامد یزدی، مجید بخششیان، زینب مشعل‌دار، یوسف سلطانی، نیلوفر میرنژاد، پریسا معتمدی و امین قندیار به ایفای نقش می‌پردازند.

سالن اصلی تئاتر شهر مشهد

نمایش «افسانه ماردوش» به نویسندگی منوچهر اکبرلو، کارگردانی محمد جهانپا و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از یکشنبه ۲۷ مردادماه ساعت ۱۸ در تالار اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفته و این اجراها هر شب ادامه خواهد داشت.

پردیس تئاتر مستقل

نمایش «آدیداس» به نویسندگی مهدی ضیاءچمنی و کارگردانی پویا غازی از ۱۵ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر مستقل به‌روی صحنه رفته است و اجراهای آن همچنان ادامه دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است که «علی با دوستاش می‌خواد بره بیرون، پیتزا بخوره!»

نمایش «ژنتیک علمی درباره زیست‌شناسی یا کشتن گرگ سفید در بیابان» دیگر نمایشی است که در پردیس تئاتر مستقل به روی صحنه رفته است.

نمایش «ژنتیک علمی درباره زیست‌شناسی یا کشتن گرگ سفید در بیابان» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهسا غفوریان است که  از ۲۴ مرداد ماه در سالن ۱ پردیس تئاتر مستقل مشهد به روی صحنه رفته و در حال اجرا است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: گرگ‌ها با صدایی که آن را زوزه می‌گوییم، به آسمان نگاه و یکدیگر را پیدا می‌کنند.

فرهنگسرای رسانه

اجرای محیطی «زآیلف کوچک» بر اساس «آیلفِ کوچک» اثر هنریک ایبسن از یکشنبه ۲۷ مرداد ماه به‌روی صحنه رفته و در حال اجرا است.

 اجرای محیطی «زآیلف کوچک» مرداد و شهریور ۹۸ از ساعت ۱۸:۳۰ در زمین بازی فرهنگسرای رسانه مشهد آماده اجرا است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.