قزوین_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی و منصوب شد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات حجت الاسلام سیدمهدی حسینی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل و محمدحسین اسماعیلی به عنوان مدیرکل جدید معرفی و منصوب شد.

اسماعیلی در حالی سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین را بر عهده گرفت که چهارمین مدیرکل این دستگاه فرهنگی در دولت تدبیر و امید است.

گفتنی است پیش از این احمدی، اسکندری‌نژاد و حسینی این مسؤولیت را بر عهده داشتند که هر کدام با حواشی خاصی مسؤولیت را بر دیگری سپرده بودند.

از جمله سوابق محمدحسین اسماعیلی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین می توان گفت که اسماعیلی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی(گرایش استراتژیک) از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دارای درجه چهار هنری در رشته موسیقی است و پیش از این به‌عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران مشغول به خدمت بود.

همچنین ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین،عضویت در کارگروه شعر و موسیقی اداره‌کل ارشاد تهران، مدیر فرهنگسرای رازی، تأسیس گروه موسیقی، تدریس آواز، اجرای کنسرت در استان‌های مختلف و مدیریت هنرستان موسیقی تهران از جمله سوابق اسماعیلی است.

لازم به ذکر است در این مراسم، معاون قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار قزوین و جمعی از فعالان رسانه حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.