افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد گفت: حادثه رانندگی بین کامیون بنز و پراید در جاده مشهد به کلات ۲ مصدوم و ۲ کشته برجای گذاشت.

تصادف کامیون با پراید ۲ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد سرآتش‌نشان یکم رضا دلبری با اعلام این خبر اظهار کرد: شامگاه گذشته در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف رانندگی بین کامیون بنز و سواری پراید در کیلومتر ۲۵ جاده مشهد به کلات ، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های امدادو نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های  ۴۵ و ۳۸ و ۸ را به محل حادثه اعزام کرد. 
وی ادامه داد: امدادگران به محض حضور در محل مشاهده کردند ، سانحه رانندگی بین یک‌ دستگاه سواری پراید و یک کامیون بنز ده تن به وقوع پیوسته و شدت سانحه به حدی بوده که متاسفانه دو تن از سرنشینان خودرو پراید که یک کودک و زن بودند در دم جان باخته و دو سرنشین دیگر این وسیله نقلیه به شدت مجروح شده بودند.
دلبری بیان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات تخصصی اقدام به رهاسازی افراد محبوس شده از لابلای آهن پاره‌های وسیله نقلیه نموده و مجروحان را تحویل تکنسین‌های اورژانس برای انتقال به بیمارستان و پیکر جان‌باختگان را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.
وی با اشاره به اینکه «آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محیط حادثه به ماموریت خود پایان دادند»، عنوان کرد: علت وقوع این سانحه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور استان در دست بررسی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.