کرمان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در شمال استان کرمان و در سه ماه ابتدای امسال ۷۴ فقره جان خود را از دست داده و تعداد ۸۲۶ نفر نیز مجروح شدند.

۷۴ نفر در جاده های سمنان جان خود را از دست دادند

به گزارش قدس آنلاین؛ سیدعلی حاج سیدعلیخانی روز چهارشنبه در کمیسیون ایمنی راه های استان در محل استانداری کرمان افزود: این آمار در مقایسه با سال ۹۷ که به میزان ۱۰۸ فقره فوتی و ۵۹۳ نفر جرحی داشتیم، در مجموع ۳۱ درصد در میزان فوتی کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه میزان فوتی حوادث جاده ای در جنوب استان کرمان نیز در سه ماه ابتدای امسال ۱۶ درصد کاهش داشته است افزود:قاچاق اتباع بیگانه و سوخت در حادثه های جاده ای استان کرمان ۱۰ کشته و ۹ مجروح بر جای گذاشته که هفت درصد آمار تلفات جاده ای این استان را در سه ماه ابتدای امسال افزایش داده است.

حاج سیدعلیخانی افزود: پژو ۴۰۵ با ۲۷ درصد، پراید ۱۶ درصد، موتورسیکلت با ۱۵ بیشترین آمار حوادث جاده ای استان کرمان را در سه ماه ابتدای امسال به خود اختصاص داده اند.

وی بیان کرد: ۵۱ درصد فقدان توجه به جلو و ۲۱ درصد تخطی از سرعت مطمئنه از علت های وقوع حوادث فوتی و جرحی جاده ای استان کرمان در سه ماه ابتدای امسال بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    0 0
    سلام چرا راه راور به کرمان راپیگیری نمیکنید