رئیس اداره ورزش و جوانان کلات گفت: برای اولین بار مسابقات کبدی ساحلی آقایان قهرمانی استان خراسان‌رضوی در شهرستان کلات برگزار می‎شود.

مسابقات استانی کبدی ساحلی آقایان در کلات برگزار می‎شود

به گزارش قدس آنلاین ؛ حسن پورافشار ، با بیان اینکه کلات به مهد ورزش کبدی استان خراسان شناخته می‎شود، عنوان کرد: مسابقات کبدی ساحلی آقایان قهرمانی استان طی روزهای پنج شنبه و جمعه در کلات برگزار می‎شود.

وی بیان کرد: در این مسابقات 8 تیم حضور دارند که سه تیم از کلات و 5 تیم دیگر از شهرستان‌های دیگر استان حضور دارند و در مجموع میزبان یک صد نفر از ورزشکاران و مربیان و... در رده سنی بزرگسالان آقایان خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کلات با اشاره به اینکه برای بهتر برگزار شدن این مسابقات در سال‌های بعد نیازمند زمین مناسبی هستیم، افزود: هیئت کبدی شهرستان کلات با 120 ورزشکار یکی هیئت‌های فعال است.

وی گفت: تلاش می‌شود تا پایان سال جاری همایش‎های همگانی پیاده‌روی به جز شهر در روستاها نیز بیشتر برگزار شود، همچنین احیای ورزش‌های بومی و محلی در داخل شهر و روستا، کسب مدال‎های بیشتر در ورزش‎های کبدی و کاراته که حرف برای گفتن دارند و برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در رده سنی دانش‌آموزی و آزاد و فعال کردن ورزش تنیس روی میز از مهم‌ترین برنامه‎های دیگر تا پایان امسال در شهرستان کلات خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد؛ مسابقات کبدی در محل ورودی شهرستان ابتدای کوی دربند برگزار می‎شود.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.