قم –– مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم با تاکید بر اهمیت اتصال این منطقه به شبکه ریلی کشور گفت: این طرح در مراحل پایانی خود قرار دارد.

«سلفچگان» به شبکه ریلی کشور متصل می شود

به گزارش قدس آنلاین؛سید مهدی علیزاده طباطبایی روز چهارشنبه در آیین افتتاح واحد صنعتی تولید انواع فیبر نوری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، افزود: این منطقه دارای واحدهای تولیدی فعال و موثری است که اتصال آن به راه‌آهن موجب تحولات زیادی می‌شود.

وی بابیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان دارای ۲۲ سال سابقه است، ادامه داد: زیربنای فاز اول و دوم این منطقه با وسعت ۵۳۰ هکتار تکمیل، و مراحل اجرای فاز سوم این منطقه نیز آغازشده است.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، منطقه‌ای خصوصی است که در طی حیات خود همواره با حمایت‌های مسئولان استان مواجه بوده است.

گفتنی است واحد صنعتی تولید انواع فیبر نوری، امروز  طی آیینی با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و بهرام سرمست، استاندار قم در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان این استان به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی به‌عنوان نخستین واحد تولیدکننده کابل فیبر نوری ایندور در کشور، ازجمله معدود کارخانه‌هایی تولید فیبر نوری و تجهیزات شبکه‌های فیبر نوری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.