خراسان شمالی- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: یکی از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی هایی که کم تر به آن توجه شده را ولایتمداری شهیدان والامقام رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: مسئولین باید مشی و منش این شهید والاگهر را الگوی رفتاری و مدیریتی خود قرار دهند.

مسئولین باید مشی و منش شهید رجایی و باهنر را الگوی رفتاری خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، در نشست استانی برگزاری هشتم شهریور؛ سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر با بیان اینکه شهید رجایی نماد عینی و بارز انقلابی گری، ولایتمداری و سازده زیستی بود اظهار داشت: این شهید مظلوم در دفاع از ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب هرگز مسامحه نکرد و همواره خود را مقلد امام ره دانسته و همیشه به این نکته افتخار می کرد.

وی با اشاره به بیانات شهید رجایی در خصوص تبعیت از ولایت تصریح کرد: شهید رجایی تبعیت را نه فقط در حکم حکومتی و سیاسی بلکه مطیع و مقلد تمام عیار امام راحل ره در تمام شئون و مراتب بودند.

وی ولایت فقیه را بعنوان عالی ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست که با رشادت ها، اخلاص و ایثار کسانی چون شهیدرجایی و باهنر به ثمر نشست.

سالاری اظهار داشت: در طول تاریخ و در جامعه اسلامی هرجا امت مطیع واقعی امام امت و ولی بوده اند پیروزی نصیبشان شده و در غیر اینصورت یا شکست خورده اند و یا در صدمات و لتمات جبران ناپذیری را متحمل شده اند.

وی افزود: امروز هم اگر می خواهیم بر تمام مشکلات چه اقتصادی و چه فرهنگی فائق آئیم باید در عمل گوش بفرمان ولی فقیه مان باشیم و نگاهمان در امتداد منویات معظم له باشد.

وی خطاب به مدیران نهادها گفت: با توجه به اینکه امروز دشمن فضای مجازی را جولانگاه سیاه نمایی و توطئه افکنی های شیطانی خود کرده و بدنبال وارونه جلوه دادن وضعیت جامعه اسلامی است باید مدیران و دست اندرکاران هنرمندانه از این فرصت استفاده کنند و در این ایام که اختصاص به دولت هم دارد؛ دستاوردهای خود را به خوبی منعکس کنند تا موج امیدافزایی در میان جامعه و جوانان ایجاد شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به دستاوردهای بسیار و متعدد انقلاب اسلامی؛ امنیت را یکی از بزرگترین دستاوردها دانست و افزود: امروز جوانان این مرز و بوم در سایه ولایتمداری و ایمان راسخ آنچنان امنیتی را برای کشور و انقلاب ایجاد کرده که حتی بزرگترین قدرتهای جهان در برابر صلابت انقلاب اسلامی به زانو درآمده و شرارتهای مستکبرین را محکم و باصلابت پاسخ می دهد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: با توجه به اینکه هشتم شهریور سال جاری مقارن با روز جمعه است لذا مراسم محوری گرامیداشت یادوخاطره شهیداو والامقام رجایی و باهنر در روز پنجشنبه ۷شهریور در مرکز و تمامی شهرها و مناطق استان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.