رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه ولایت بیش از ۱۶ هزار نفر از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) در مسابقات قرآنی حرم مطهر رضوی شرکت کردند.

شرکت بیش از ۱۶ هزار نفر در مسابقات قرآنی حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع با اعلام این خبر گفت: در ایام پر خیر و برکت دهه ولایت و امامت به همت واحد مسابقات اداره علوم قرآنی دو مسابقه حج‌الاکبر و قرآن ناطق ۵ در حرم مطهر رضوی برگزار شد که ۵ هزار و ۹۱۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد به ۱۸۵ نفر به عنوان برندگان این مسابقه هدایایی متبرک اهدا شد.
وی تصریح کرد: در ایام دهه ولایت همچنین ۷۸ مسابقه روزانه از جمله مسابقات در حریم نور، ریحانه‌النبی، بُشری و مسابقه آفتاب طوس نیز در حرم رضوی برگزار شد که هزار و بیست نفر از زائران و مجاوران در این مسابقات شرکت کردند و ۵۱۵ نفر به عنوان برندگان این مسابقات اعلام شدند.
حجت‌الاسلام شجاع افزود: در این ایام ۱۵ مسابقه هفتگی فرشتگان آسمانی و شکوه هشتم نیز در حرم مطهر رضوی برگزار شد که ۳ هزار و ۸۱۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند که از این تعداد ۷۱۲ نفر به عنوان برنده اعلام شدند.
گفتنی است؛ واحد مسابقات اداره علوم قرآنی در تمام طول سال با برگزاری مسابقات قرآنی مناسبتی و غیر مناسبتی پذیرای زائران و مجاوران بارگاه سراسر نور امام مهربانی‌ها است.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.