مدیر دبیرستان پسرانه واحد ۱۵ امام رضا(ع) اظهار کرد: به همت جمعی از دانش‌آموزان جهادگر رضوی، مدارس مناطق محروم شهرستان چناران ترمیم و بهسازی شد.

بهسازی مدارس مناطق محروم شهرستان چناران به همت دانش‌آموزان جهادگر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، امیرحسین فرجاد نسب با اشاره به اینکه این طرح در قالب اردوهای جهادی و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان انجام می‌شود، اظهار کرد: فعالیت این دانش‌آموزان در عرصه‌های عمرانی، بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس است که ذیل این طرح خدمات مختلفی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، دانش‌آموزان جهادگر رضوی با مشارکت بسیج دانش آموزی شهرستان چناران با حضور در حوزه‌های تعریف شده، تاکنون ۳ مدرسه محروم و فرسوده سید آباد، هنرستان امام جواد(ع) و شاهد را بهسازی و ترمیم کردند که با پشتکار این جوانان امیدواریم تا اتمام طرح ۳ مدرسه دیگر نیز عملیات بهسازی آن انجام شود.
فرجاد نسب با اشاره به اینکه این طرح از ۱۶ مرداد آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد، افزود: اردوهای جهادی دانش‌آموزان یک حرکتی اجتماعی است که با ارزش‌ها و تعالیم دینی آمیخته شده و بدون تردید آثار و برکات ارزشمندی را برای آنان در پی دارد.
وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ دانش‌آموز در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال در این طرح مشارکت داشتند، گفت: این طرح علاوه بر تربیت و خودسازی نفس، موجب تقویت روحیه جهادی، حس نوع دوستی و زمینه‌ساز تعالی و تکامل آنان می‌شود و دانش‌آموزان را برای پذیرفتن پست‌های مدیریتی در آینده آماده می‌کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.