فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما تسلیم شدن را نیاموخته ایم و همیشه به دنبال غلبه بر مشکلات هستیم. وقتی در تحریم ها هم می‌توانیم پیشرفت کنیم، ایرادات موجود به راحتی قابل حل خواهد بود.

حضور پررنگ سپاه در عرصه محرومیت زدایی / مشکلات در برابر اراده ما ناچیزند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم رونمایی از مجموعه چندمنظوره ورزشی گلشن و ۱۲ پروژه فضای سبز، عنوان کرد: سپاه پاسداران به طبع رسالت و وظیفه خود در هر زمینه و عرصه ای که  تهدید وجود داشته باشد، حضور پررنگی خواهد داشت. حتی به این موضوع هم اکتفا نکرده و تلاش کرده ایم، قبل از شکل گیری تهدیدات در میدان حضور یافته تا بتوانیم مشکلات را در نطفه خنثی کنیم.

وی ادامه داد: اکنون در عرصه های مختلف درگیر نبرد با دشمنان این مرز وبوم هستیم. البته این جنگها محسوس نیست و مصادیق صلح و جنگ درهم آمیخته شده است. اما به دلیل حساسیت‌هایی که در این زمینه داریم، با صلح و جنگ و مقابله با تهدیدات، به خوبی آشنا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین نبرد امروز ما جنگ اقتصادی است.  نقشه دشمنان، تخریب شرایط اقتصادی کشور، فلج کردن نظام، درگیر کردن مردم با مشکلات معیشتی و قرار دادن آنها در مقابل نظام، است.

وی اظهار کرد: اکنون جنگ اقتصادی جزو جدایی ناپذیر سیاست‌های دشمنان است. آنها درصدد تخریب شرایط اقتصادی کشور هستند. آرایش اقتصادی، فضای کسب و کار و معیشت جامعه باید براساس خنثی‌سازی سناریوی بدخواهان باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: میدان اصلی مبارزه ما با دشمنان عرصه اقتصادی است. سپاه هر جا نمادی از محرومیت و استضعاف دیده شود، حضور جدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در عرصه محرومیت زدایی تمامی دستگاه ها باید با وحدت و همدلی پای کار باشند گفت: پیروزی در این مبارزه نیازمند به هم پیوستن همه اراده‌ها و همراه شدن و گره خوردن قلوب به یکدیگر است. اکنون باید با محبت و نوع دوستی جامعه را اداره کرده و باید گفت که به جهادی همگانی نیاز داریم.

سلامی یادآور شد: در دروان دفاع مقدس حضور یک قسمت کوچک از جامعه در جبهه‌ها کفایت می کرد اما امروز همه سرزمین ما میدان دفاع است. جهاد اقتصادی که در افق‌های بلند اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به عنوان اقتصاد مقاومتی تجلی یافته، عرصه اصلی جهاد ما در برابر دشمن است.

وی تاکید کرد: هر کوششی که دراین عرصه انجام شده و موفقیت هایی را در پی داشته باشد به مثابه عملیات های پیروزمندانه دفاع مقدس ارزشمند است. هر اقدامی که دشمن را از هدف خبیث خود دور کند، شریف بوده و ارزشی به اندازه جهاد در راه خدا را دارد.

وی تصریح کرد: سالهاست که مقام معظم رهبری بر توجه ویژه به حاشیه شهر مشهد و رسیدگی به مناطق کم برخوردار این شهر تاکید ویژه دارند. ایشان تعلق خاطر زیادی به مشهد مقدس به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام دارند.

وی در ادامه بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدتهاست براساس اوامر رهبر معظم انقلاب در مناطق پیرامونی و حاشیه شهر در زمینه رفع فقر، اقدامات فرهنگی و امنیتی قبول مسئولیت کرده و امیدوارم با همکاری مدیریت شهری و اقدامات مفید شکل گرفته، سال به سال شاهد افزایش امکانات و تجهیزات در این مناطق باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشهد شهر امام مهربانی هاست و حرم مطهر امام رضا(ع) در این شهر وجود دارد، ابراز داشت: به همین دلیل در مشهد باید رایحه دل انگیز معنویت به مشام برسد. وجود محرومیت در هیچ کجا به خصوص در این شهر پسندیده نیست. انقلاب ما انقلاب عدالت است و هر تلاشی برای پیاده سازی مفهوم عدالت ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد:  مانند همیشه در کنار مردم هستیم و تا حل تمامی مسائل و مشکلات این راه را ادامه خواهیم داد. مشکلات در برابر اراده ما ناچیزند. ما تسلیم شدن را نیاموخته ایم و همیشه به دنبال غلبه بر مشکلات هستیم. وقتی در تحریم ها هم می‌توانیم پیشرفت کنیم، این مسائل به راحتی قابل حل خواهد بود.

سلامی گفت: استانداری و مدیریت شهری بر رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار مشهد تمرکز ویژه ای داشته اند و این جای تقدیر دارد. حاشیه ها باید به متن منتقل شوند و نباید در حاشیه تفکر ما قرار گیرند. راهی که انتخاب کرده ایم به سعادت ما ختم خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.