خراسان جنوبی _فرماندار شهرستان بشرویه گفت : در هفته دولت از ۱۰۷ پروژه عمرانی _کشاورزی_خدماتی و فرهنگی با اعتباری معادل بیست و هفت میلیارد تومان بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد .

۱۰۷ پروژه عمرانی و کشاورزی هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه علی شفیعی  از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و خدماتی و کشاورزی در شهرستان بشرویه و در هفته دولت خبر داد و گفت : با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده در اولین روز از هفته دولت مسئولین ادارات و نهادها پس از تجدید میثاق با شهدای گمنام و هشت سال د دفاع مقدس  با امام جمعه شهر بشرویه دیدار و گزارشی از عملکرد دستگاهها ارائه خواهد شد .

فرماندار بشرویه گفت : در هفته دولت بهره برداری از ۱۰۲ پروژه عمرانی _خدماتی _فرهنگی_ورزشی_کشاورزی و اقتصادی و همچنین کلنگ زنی برای پنج پروژه شاخص که از مصوبات سفر مقام عالی دولت در استان خراسان جنوبی است آغاز می شود .

شفیعی یاد آور شد : برای این پروژه در مجموع اعتباری معادل بیست هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی و تسهیلاتی هزینه شده که شهرداری بشرویه با هزینه کرد شش میلیارد تومان رتبه اول اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی را در سطح شهرستان داشته است .

فرماندار بشرویه به پروژه های شاخص که افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد هم اشاره ای داشت و گفت : در بین پروژه های اعلام شده فاز اول پروژه مجتمع فرهنگی _هنری، بوستان مادر، ساختمان بخشداری ارسک، چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی، آبیاری کم فشار افتتاح و برای اجرای فازدوم مجموعه فرهنگی _هنری سالن آمفی تأتر؛فاز دوم مجموعه رفاهی فرهنگیان؛سالن ورزشی استاندارد در مجموعه ورزشی آزادی؛کلنگ زنی می شود.

وی گفت :با اجرای مجموع پروژه هایی که از محل اعتبارات ملی و یاتسهیلاتی هزینه شده برای ۲۹۵ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده که روند نسبتا مناسبی برای اشتغالزایی را رقم زده است .

علی شفیعی فرماندار بشرویه در مقایسه رشد پروژه های عمرانی و خدماتی هم گفت : به لحاظ تعداد پروژه ها امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ پروژه نزدیک به ۶۰درصدافزایش که به لحاظ مبلغ ریالی هم رشد قابل ملاحظه ای با سال گذشته داشته است .

فرماندار بشرویه  از افزایش زیربنا برای ساختمان بیمارستان جدید هم خبر داد و گفت : با توجه به اینکه در سفر وزیر محترم بهداشت و درمان قول افتتاح ساختمان این بیمارستان در هفته دولت داده شده بود ,؛ ولیکن به دلیل موافقت افزایش زیربنا و زیر ساخت های جدید برای این پروژه و نیاز به تامین اعتبار ؛ در سال جاری اعتبار بسیار خوبی هم از اعتبارات ملی و هم از کمک های وزارتخانه تخصیص داده شد؛ تا کار اتمام این پروژه با توجه به افزایش زیربنا بزودی انجام شود و در بودجه سال ۹۹ بتوان اعتبار خوبی را برای تجهیز این پروژه حیاتی گرفت .

/انتهای پیام .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.