۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 667741

گلستان- روابط عمومی دادگستری استان گلستان از دستگیری مدیر غله گنبدکاووس و تعدادی از کارکنان سیلوی این شهرستان خبر داد.

مدیر غله گنبدکاووس دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین؛  بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری گلستان به ایرنا، هادی هاشمیان رئیس‌کل دادگستری گلستان  روز پنجشنبه در بازدید سرزده از سیلوی گنبدکاووس گفت: این افراد نخاله‌ها و فضولات حیوانی را با گندم ترکیب و سپس روانه سیلوی دولتی می‌کردند و از این راه میلیاردها تومان به جیب زده بودند.

وی افزود: اعضای این شبکه با تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان اظهار داشت: این فساد در یک ماه گذشته و به‌صورت شبکه‌ای انجام‌شده و تاکنون ۲۰۰ تن از گندم‌های آلوده در ۱۴ کامیون شناسایی و ۹ نفر دستگیر شدند.

هاشمیان از شناسایی یک مرغداری که در آن هزار کیسه نخاله و خاک گندم و فضولات حیوانی بود و کار ترکیب این فضولات با گندم در آن انجام می‌شد نیز خبر داد و گفت: مالک این مرغداری هم دستگیرشده است.

وی با تأکید بر این نکته که گندم‌های آلوده پیش از ورود به چرخه غذای مردم منهدم شده است، افزود: بررسی‌ها برای شناسایی دیگر اعضای این شبکه و برآورد فساد مالی این پرونده ادامه دارد.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق گلستان واقع است و با ۱۶۰ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی و تولید سالانه ۹۵۰ هزار تن از شهرستان‌های مهم در تولید محصولات بخش کشاورزی استان است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.