با آغاز شهریورماه تعداد محدودی نمایش به برنامه تماشاخانه‌ها اضافه می‌شوند و بسیاری نیز صحنه را ترک می‌کنند.

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه‌‎اند؟

قدس آنلاین: نخستین هفته از شهریورماه که آخرین هفته پیش از ماه محرم امسال است، نمایش‌های بسیاری به اجرای خود پایان می‌دهند.

نمایش‌هایی که به صحنه اضافه می‌شوند

- نمایش بنیامین اند میم به کارگردانی هیوا امینی و نویسندگی هیوا امینی و رضا غیور ۲ تا ۱۲ شهریورماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در عمارت روبرو میزبان مخاطبان می‌شود.

- نمایش من تاجی ام به نویسندگی و کارگردانی محمد زعفرانی تا ۱۵ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه خواهد رفت.

- نمایش تنها خدا حق دارد بیدارم کند نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی محمد عاقبتی از ۳ شهریورماه تا ۱۲ مهرماه در تئاتر شهر اجرا خواهد داشت.

- نمایش​​​ رگ به کارگردانی ایوب آقاخانی و نویسندگی ویدا دانشمند، ایوب آقاخانی و فرهاد امینی از ۴ شهریورماه تا ۱۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر میزبان مخاطبان می شود.

- نمایش اسکرین شات به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان از ۱ تا ۱۵ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰ در سالن قشقایی تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

نمایش‌هایی که صحنه را ترک می‌کنند

- نمایش حق با شماست نوشته لوئیجی پیراندللو و به کارگردانی مهران ایرانی تا شنبه، ۲ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

- نمایش چند زندگی سگی به نویسندگی و کارگردانی احسان امانی تا ۲ شهریورماه هر شب ساعت ۱۷:۱۵ به مدت ۸۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

- نمایش به همین سادگی به نویسندگی و کارگردانی مجید صدخسروی تا ۳ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه صحنه آبی به نمایش در می‌آید.

- نمایش کوریولانوس نوشته ویلیام شکسپیر و به کارگردانی مصطفی کوشکی تا ۳ شهریورماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۵ دقیقه در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

- نمایش شام کوتاه کریسمس به کارگردانی فرزاد باقری و نویسندگی امید طاهری تا ۴ شهریورماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود.

- نمایش نیوجرسی به کارگردانی علی هاشمی نیا و نویسندگی علی هاشمی نیا و مصطفی جهانگیرثانی تا ۴ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به نمایش در می‌آید.

- نمایش مرگ دیوانه نوشته کمرون کلیتگارد و به کارگردانی کمال عبدی تا ۵ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

- نمایش وحشی به نویسندگی و کارگردانی حسین برفی نژاد از تا ۵ شهریورماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.

- نمایش دریم لند به کارگردانی مرتضا جلیلی دوست و نویسندگی صبا نجاتی تا ۵ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

- نمایش کودک مدفون نوشته سام شپارد و به کارگردانی علی پیله ور تا ۵ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۷۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

- نمایش ریچارد سوم اجرا نمی‌شود نوشته ماتئی ویسنی یک به کارگردانی شایان صادقپور تا ۵ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه ایران تماشا اجرا می‌شود.

- نمایش جشن نوشته اسلاومیر مروژک و به کارگردانی نیما آقاخانی تا ۶ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش کات داگ به نویسندگی و کارگردانی مصطفی فراهانی تا ۶ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.

- نمایش اژدهای طلایی نوشته رولند شیمِلْفِنیگ و به کارگردانی علی پروشانی تا ۶ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۱۰۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

- نمایش اولد سیبروک نوشته وودی آلن کارگردانی امیرمحمد مهاجری تا ۶ شهریورماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

- نمایش پستچی، پابلونرودا به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و نوشته انتونیا اسکارمتا تا ۶ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش لاموزیکا سوم به کارگردانی جلال تهرانی تا ۷ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در مکتب تهران اجرا می‌شود.

- نمایش موزه حیات انسانی به کارگردانی فرشته اعظمی و نویسندگی رودابه سرمدی تا ۷ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۰۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان به نمایش در می‌آید.

- نمایش قصه مردی که مو نداشت به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کشتگر تا ۷ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

- نمایش مردی که می خواست مرد بماند به کارگردانی حامد اویسی طهرانی و نویسندگی افروز فروزند تا ۷ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

- نمایش دختر یانکی نوشته نیل سایمون و به کارگردانی اشکان زارع تا ۷ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه سیمرغ به نمایش در می‌آید.

- نمایش یک شب خوش به نویسندگی و کارگردانی رضا حماطی تا ۷ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ایران تماشا به صحنه می‌رود.

- نمایش گریزلی به نویسندگی و کارگردانی مهدی زندیه تا ۷ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش فرشته تاریخ به نویسندگی و کارگردانی محمد رضائی راد تا ۷ شهریورماه هر شب در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در تماشاخانه ملک به نمایش در می‌آید.

- نمایش دزدان جیبوتیچ به نویسندگی و کارگردانی سید حسام الدین شریفی تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت  ۲۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه تتماج به صحنه می‌رود.

- نمایش و او جان من است به نویسندگی و کارگردانی حمید حرا تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۱۲۰ دقیقه در پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.

- نمایش جیغ بنفش به کارگردانی وحید ملکی و نویسندگی پیام لاریان از ۳۰ مردادماه تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

- نمایش لانچر ۵ به نویسندگی و کارگردانی مسعود صرامی و پویا سعیدی تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۱۱۵ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش مثبت فکر کن به نویسندگی و کارگردانی علی دهبان تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر هامون اجرا می‌شود.

- نمایش زیرزمین به کارگردانی فرزانه دلیر و نویسندگی آرش عباسی تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان به نمایش در می‌آید.

- نمایش چهاردقیقه به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی الهام کردا تا  ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

- نمایش همان چهاردقیقه به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی صابر ابر ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش کارناوال به نویسندگی و کارگردانی میثم مرادی تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه شانو به نمایش در می‌آید.

- نمایش ماه و پلنگ به نویسندگی و کارگردانی وحید زارعی تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱:۴۵ به مدت ۶۵ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

- نمایش سگالوفسکی به کارگردانی مهدی کریمی و نویسندگی حامد اسلامی تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی اجرا می‌شود.

- نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر به نویسندگی و کارگردانی سجاد داغستانی تا ۸ شهریورماه هر شب در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه تماشاخانه آژمان به نمایش در می‌آید.

- نمایش کاریزمای منفی به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی ابراهیمی تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۸ دقیقه در تماشاخانه شانو به صحنه می‌رود.

- نمایش در اتاق باد می‌وزد به کارگردانی سجاد تابش و نویسندگی امیر نجفی تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر هامون اجرا می‌شود.

- نمایش اشک ها و لبخندها به کارگردانی هادی قضات تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۱۲۰ دقیقه تالار وحدت به نمایش در می‌آید.

- نمایش مایکلفسکی به نویسندگی و کارگردانی حسین ناظمیان پور از ۲۰ مردادماه تا ۸ شهریورماه هر شب ۱۸ به مدت ۸۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود.

نمایش‌هایی که به اجرای خود ادامه می‌دهند

- نمایش همسایه جهنمی به نویسندگی آیدین آقازاده و کارگردانی تیما قاسمیان تا ۹ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه دا اجرا می‌شود.

- نمایش اتینا به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حسین دیردار تا ۹ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش خنده مدوسا به نویسندگی و کارگردانی فاطمه نصرتی تا ۱۰ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن استاد خسرو شکیبایی به صحنه می‌رود.

- نمایش علیه من شهادت نده ۹۰ به کارگردانی حسین حیدری پور و نویسندگی آرمان طیران تا ۱۰ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.

- نمایش شپش به نویسندگی و کارگردانی کوروش نریمانی تا ۱۰ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

- نمایش نیمه شب به وقت محلی به نویسندگی و کارگردانی ارمغان سلطانی تا ۱۱ شهریورماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

- نمایش پیتزا جهان به کارگردانی فرید فرمانبرداری و نویسندگی شهروز فرمانبرداری تا ۱۳ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

- نمایش آناستازیا نوشته فردریش دورنمات و به کارگردانی گروه دومان تا ۱۴ شهریورماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۷۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش ترانزیت یک طرفه به نویسندگی و کارگردانی مهتاب امیرکافی تا ۱۵ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش دا به صحنه می‌رود.

- نمایش برادرها می‌میرند به کارگردانی کامبیز نیک‌آمیز و نویسندگی رسول بانگین تا ۱۵ شهریورماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری اجرا می‌شود.

- نمایش جتسیمانی به کارگردانی امیرحسین دوانی و نویسندگی سیاوش پاکراه تا ۱۵ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن انتظامی خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید.

- نمایش شب به خیر مادر نوشته مارشا نورمن و به کارگردانی فرید سلیمانی تا ۱۵ شهریورماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

- نمایش تصعید به کارگردانی محمد صاحبی و نویسندگی ناهید وثیقی و مصطفی اوصانلوی تا ۱۵ شهریورماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در کارگاه نمایش تئاترشهر اجرا می‌شود.

- نمایش بیماری خانواده میم نوشته فائوستو پاراویدینو به کارگردانی الهام شکیب تا ۱۵ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.

- نمایش برداشتن به کارگردانی شهاب آگاهی و راهله تعبدی و نویسندگی راهله تعبدی و آبان جهان دارپور تا ۱۹ شهریورماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

- نمایش ستاره شناس نوشته دیدیه ‌ون کولارت و به کارگردانی اصغر نوری تا ۵ مهرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن سایه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

- نمایش پاتریک کلایورت به کارگردانی سحر پرتوی کیان و نویسندگی احسان ناجی و علی رضا قاسمی تا ۸ مهرماه هر شب ساعت ۲۰ فرهنگسرای نیاوران به نمایش در می‌آید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.