معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به انتشار خبری در شب گذشته مبنی بر دستگیری عناصر ضد انقلاب در مشهد گفت: افراد دستگیر شده همان 12 نفری بودند که هفته گذشته دستگیر شدند، این افراد یک گروه برانداز بوده که وارد مشهد شده شدند.

توضیحات معاون سیاسی استاندار در خصوص دستگیری عناصر ضد انقلاب در مشهد
 به گزارش قدس آنلاین ، حسن جعفری ، با اعلام این خبر اظهار کرد: این افراد با خارج کشور مرتبط بوده و قصد براندازی داشتند که بر همین اساس نیز دستگیر شدند و پرونده قضایی آن‌ها نیز در هر حال پیگیری است. 
جعفری ادامه داد: مطرح شده بود دستگیری آن‌ها به این دلیل بوده که نامه‌ای را خطاب به رهبری امضا کرده بودند. در توضیحات مشخص است که 5 نفر این افراد متعلق به مشهد و سایر افراد متعلق به نقاط دیگر بودند، چطور هر 12 نفر یک‌باره به مشهد آمدند، اگر نامه امضا کردند، دوباره که قصد انجام این کار را نداشتند که در یک نقطه تجمیع شوند. 
وی بیان کرد: این 12 نفر در زندان مشهد هستند و در دستگاه قضایی محاکمه می‌شوند تا به جرائم آن‌ها رسیدگی شود. فعلا در مشهد هستند، مگر اینکه اعترافاتی کنند که به مناطق دیگر ارتباط داشته باشد اما در ارتباط با این جرمشان در مشهد محاکمه می‌شوند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.