۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
کد خبر: 667790

تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین دیدار خود از لیگ نوزدهم در تبریز مغلوب ماشین سازی این شهر شد.

شکست استقلال در نخستین گام لیگ نوزدهم

قدس آنلاین: دیدار دو تیم با حملات پردامنه تیم تهرانی همراه بود اما در نهایت این ماشین سازی بود که توانست از یک غافلگیری در خط دفاعی استقلال استفاده کند و نتیجه را در لحظات پایانی به نفع خود تغییر دهد. 

اتابک زارعی، بازیکن ماشین‌سازی در دقیقه ۴+۹۰ توانست دروازه استقلال را به زیبایی و از روی یک ضربه ایستگاهی باز کند. پیش از این صحنه، سامان نریمان جهان در موقعیتی تک به تک قرار داشت که محمد دانشگر پیش از ورود او به داخل محوطه جریمه با تکل سرنگونش کرد و از زمین بازی اخراج شد. به این ترتیب استراماچونی در نخستین تجربه رسمی مربی گری روی نیمکت آبی پوشان نتوانست به نتیجه دلخواه خود دست یابد.

ماشین‌سازی در ابتدای این دیدار نیز فرصت خوبی برای گلزنی داشت به گونه ای که شاگردان رسول خطیبی در دقیقه سه در موقعیتی تک به تک می‌توانستند دروازه حسین حسینی را باز کنند اما دروازه‌بان استقلال به خوبی توانست شوت فرید کریمی را مهار کند.

در ادامه توپ و میدان در اختیار تیم میهمان قرار گرفت. یکی از این موقعیت ها را در نیمه نخست فرشید اسماعیلی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان به بیرون زد.

برتری استقلال در نیمه دوم هم ادامه داشت و بهترین بخت گلزنی این تیم را دیاباته در دقیقه ۷۲ به بیرون زد.این دیدار با وقفه‌های زیاد بازیکنان ماشین‌سازی همراه شد که سعی در کنترل سرعت حرف داشتند و در نهایت نیز این حربه جواب داد و تیم تبریزی سه امتیاز این دیدار را در خانه حفظ کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.