۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 667830

یک مرکز اوراق خودروهای سرقتی که تبدیل شده بود به محل امنی برای سارقان خودرو، با تلاش نیروهای گشت عملیاتی رضویون ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) مشهد شناسایی و چند خودروی سرقتی در مسیر اوراق شدن هم از آنجا کشف شد.

کارواش یا اوراقی خودروهای سرقتی!

اواخر هفته گذشته تیم‌های عملیاتی گشت رضویون سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت مسلم(ع) براساس مأموریت‌های محوله در چارچوب تأمین امنیت حاشیه شهر، با هماهنگی سرهنگ داریوش کوکبی، فرمانده ناحیه مقاومت مذکور، برای بررسی یکی از گلایه‌های ساکنان خیابان پورسینا مبنی بر تردد افراد معلوم‌الحال در منطقه و ایجاد ناامنی، نیمه‌های شب راهی محل شدند.

اقدامات نامحسوس و کنترلی در آن حوالی کلید خورد و به همین واسطه مشخص شد دو مکان در منطقه وجود دارد که تردد افراد به آنجا غیرطبیعی و مشکوک است.

از همین رو ماجرا از طریق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) به قاضی سیدجواد حسینی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۴ مشهد اطلاع داده و شرحی از ماجرا منعکس شد.

با توجه به اینکه موضوع تأمین امنیت عمومی برای دادستانی یکی از خط‌ قرمزها به حساب می‌آید، دستور برخورد قاطعانه با ماجرا صادر و در ادامه تیم‌های عملیاتی گشت رضویون دو محل را طی دو عملیات هماهنگ مورد بازرسی قرار دادند.

 کشف دو خودرو سرقتی و دستگیری دو سارق

در پی عملیات اول که ورود به یک کارواش بود، مشخص شد در محل دو خودرو سرقتی پارک شده که یک پراید با پلاک سرقتی در حال اوراق شدن و دیگر خودروی پراید سرقتی هم شماره موتور آن دستکاری و به عبارتی دستکوب شده بود.

در این زمینه دو سارق که در کارواش غافلگیر شده بودند نیز دستگیرشدند. در بازرسی تکمیلی از محل یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی نیز که پلاک آن ازسوی پلیس راهور در سیستم توقیف شده بود هم کشف شد.

تعدادی لوازم خودرو در کارواش مشاهده شد که از انجام فعل مجرمانه اوراق خودروهای سرقتی در محل حکایت داشت.

مکان دوم که یک کافه بود، تردد افراد معلوم الحال به آن موجب ایجاد نارضایتی عمومی شده و مورد اعمال قانون قرار گرفت که تعدادی قلیان نیز توقیف شد.

پس از انجام دوعملیات همزمان شبانه تعدادی از اهالی منطقه با حضور در مقر ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) از این اقدام قاطع دادستانی مشهد و تیم‌های عملیاتی تشکر و خواستار مداومت این گونه اقدامات شدند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.